't Is toch zo.quote:
Fraai.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet!
Ik was alleen vergeten erop te reageren. Ik vond de opmerking van Canisfire even iets opmerkelijker.!
Je speelt iets te vaak autistje, Bup.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is toch zo.Dat jij nou niet duidelijk genoeg bent en er maar van uitgaat dat ík weet over welk nummer jij het hebt.
En nog een slechte ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Voor zover ik weet is Evanescence geen nummer, maar een band.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je speelt iets te vaak autistje, Bup.
-edit-![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
evanescence in de top 2000 bupa.
quote:
Hieruit moet ik afleiden over welk nummer het gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
K dacht dat jij dat altijd een mooi nummer vond.
Het zegt wel iets dat 'ie vooral autistje moet spelen bij jou en Canisfire.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je speelt iets te vaak autistje, Bup.
-edit-![]()
Vraag je toch gewoon welk nummer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Hieruit moet ik afleiden over welk nummer het gaat.
Nja, ik zal wel niet goed snik zijn en de rest wel.
Domme mensen krijgen domme antwoorden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag je toch gewoon welk nummer?![]()
Of je begrijpt bij de eerste opmerking dat Canisfire denkt het tegen een fan te hebben. Dan vertel je hem vriendelijk dat hij abuis is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag je toch gewoon welk nummer?![]()
Het was dus niet dom...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Domme mensen krijgen domme antwoorden.
Nee.quote:En met mijn opmerking maakte ik m.i. toch duidelijk dat ik niet weet waar hij het over heeft / over welk nummer het gaat.
Maar ja, ik ben de autist hier, hè.
Kennelijk de avond voor de vermoorde onschuld.quote:
Jij bent 37.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kennelijk de avond voor de vermoorde onschuld.![]()
--> ONZquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
En hij moet duidelijker formuleren. Het is niet de eerste keer dat niemand wat van z'n praatjes snapt.
Het eerst hebben over Evanescence en dan opeens over 'dat mooie nummer'.
Ja, welke? Zelfs een fan zou het niet weten.
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
--> ONZ
Hij verwijst duidelijk naar het nummer wat te horen was... of is.![]()
Dat werd wel een keer tijd ook!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
Bedankt, hoor.Nu ga ik aan mezelf twijfelen.
Het zegt wel iets: dat je je er een mening over hebt gevormt die je niet noodzakelijk voor jezelf wilde houden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het zegt wel iets dat 'ie vooral autistje moet spelen bij jou en Canisfire.
Hoe ga ik dan winnen in zo'n discussie?quote:
Ach, ik neem het jullie niet kwalijk maar doelde vooral op de soms minder begrijpelijke zinnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het zegt wel iets: dat je je er een mening over hebt gevormt die je niet noodzakelijk voor jezelf wilde houden.
En die band heeft ook zoveel nummers gemaakt die kans maken op de top 2000 .quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hieruit moet ik afleiden over welk nummer het gaat.
Nja, ik zal wel niet goed snik zijn en de rest wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |