't Is toch zo.quote:
Fraai.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet!
Ik was alleen vergeten erop te reageren. Ik vond de opmerking van Canisfire even iets opmerkelijker.!
Je speelt iets te vaak autistje, Bup.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is toch zo.Dat jij nou niet duidelijk genoeg bent en er maar van uitgaat dat ík weet over welk nummer jij het hebt.
En nog een slechte ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Voor zover ik weet is Evanescence geen nummer, maar een band.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je speelt iets te vaak autistje, Bup.
-edit-![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
evanescence in de top 2000 bupa.
quote:
Hieruit moet ik afleiden over welk nummer het gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
K dacht dat jij dat altijd een mooi nummer vond.
Het zegt wel iets dat 'ie vooral autistje moet spelen bij jou en Canisfire.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je speelt iets te vaak autistje, Bup.
-edit-![]()
Vraag je toch gewoon welk nummer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Hieruit moet ik afleiden over welk nummer het gaat.
Nja, ik zal wel niet goed snik zijn en de rest wel.
Domme mensen krijgen domme antwoorden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag je toch gewoon welk nummer?![]()
Of je begrijpt bij de eerste opmerking dat Canisfire denkt het tegen een fan te hebben. Dan vertel je hem vriendelijk dat hij abuis is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag je toch gewoon welk nummer?![]()
Het was dus niet dom...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Domme mensen krijgen domme antwoorden.
Nee.quote:En met mijn opmerking maakte ik m.i. toch duidelijk dat ik niet weet waar hij het over heeft / over welk nummer het gaat.
Maar ja, ik ben de autist hier, hè.
Kennelijk de avond voor de vermoorde onschuld.quote:
Jij bent 37.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kennelijk de avond voor de vermoorde onschuld.![]()
--> ONZquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
En hij moet duidelijker formuleren. Het is niet de eerste keer dat niemand wat van z'n praatjes snapt.
Het eerst hebben over Evanescence en dan opeens over 'dat mooie nummer'.
Ja, welke? Zelfs een fan zou het niet weten.
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
--> ONZ
Hij verwijst duidelijk naar het nummer wat te horen was... of is.![]()
Dat werd wel een keer tijd ook!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
Bedankt, hoor.Nu ga ik aan mezelf twijfelen.
Het zegt wel iets: dat je je er een mening over hebt gevormt die je niet noodzakelijk voor jezelf wilde houden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het zegt wel iets dat 'ie vooral autistje moet spelen bij jou en Canisfire.
Hoe ga ik dan winnen in zo'n discussie?quote:
Ach, ik neem het jullie niet kwalijk maar doelde vooral op de soms minder begrijpelijke zinnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het zegt wel iets: dat je je er een mening over hebt gevormt die je niet noodzakelijk voor jezelf wilde houden.
En die band heeft ook zoveel nummers gemaakt die kans maken op de top 2000 .quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hieruit moet ik afleiden over welk nummer het gaat.
Nja, ik zal wel niet goed snik zijn en de rest wel.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En die band heeft ook zoveel nummers gemaakt die kans maken op de top 2000 .
Doe eens niet zo semi dom Bupa.
Ja, of aan nooit geen gebrek aan inlevingsvermogen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ach, ik neem het jullie niet kwalijk maar doelde vooral op de soms minder begrijpelijke zinnen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het zegt wel iets dat 'ie vooral autistje moet spelen bij jou en Canisfire.
't Is nog veel erger.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe ga ik dan winnen in zo'n discussie?![]()
20 jaar levenswijsheid, dat heb je niet op één nacht.![]()
My immortal dus wat een drama om een nummer .quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe ook niet semi-dom, Canis.
Laat ik het zo zeggen: ik ken die band van naam, ik weet dat er zo'n mevrouw leadzangeres is en dat ze ooit een hitje hadden.
Maar ik weet dus niet over welk nummer het gaat. En daarin was jij m.i. niet duidelijk genoeg, aangezien je het eerst over de band had en daarna over 'dat mooie nummer'.
Kusje erop.![]()
Wat zei ik nou. Hij ging er toch duidelijk vanuit dat je liefhebber was. Als dat zo was geweest, dan had je ook wel geweten over welk nummer het ging.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe ook niet semi-dom, Canis.
Laat ik het zo zeggen: ik ken die band van naam, ik weet dat er zo'n mevrouw leadzangeres is en dat ze ooit een hitje hadden.
Maar ik weet dus niet over welk nummer het gaat. En daarin was jij m.i. niet duidelijk genoeg, aangezien je het eerst over de band had en daarna over 'dat mooie nummer'.
Kusje erop.![]()
Nee, ik heb in die 20 jaar ook nog doorgeleerd.quote:
Ja, maar ik dacht dus -als niet-fan- dat die band méérdere goede nummers had gemaakt die allemaal een kansje zouden maken in de Top 2000. Dus een liefhebber zou dan ook niet weten over welk nummer het ging. Die zou wel gewoon meteen de radio aanzetten, om te horen over welk mooi nummer hij het had.quote:Op zondag 31 december 2006 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zei ik nou. Hij ging er toch duidelijk vanuit dat je liefhebber was. Als dat zo was geweest, dan had je ook wel geweten over welk nummer het ging.
Ja, daar doelde ik niet op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, of aan nooit geen gebrek aan inlevingsvermogen?That's the question.
!
Ja, dat je verwijst naar iets wil niet zeggen dat de ander exact begrijpt waarnaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Maar kan íémand me nou uitleggen hoe het zit? Evanenvananansdinges ís toch ook een band? Of is het stiekem een nummer van een andere band?En hoe had ik kunnen weten over welk nummer hij het had? Want Ody zegt dat hij daar duidelijk naar verwees.
En wat dan? Dan gaat het nummertje in de datum van 6 naar 7?quote:Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Nog 23 uur en 58 minuten.
Als niet-fan maakte jij ook een verkeerde aanname. Een liefhebber had het dus wél in een keer geweten.quote:Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dus -als niet-fan- dat die band méérdere goede nummers had gemaakt die allemaal een kansje zouden maken in de Top 2000. Dus een liefhebber zou dan ook niet weten over welk nummer het ging. Die zou wel gewoon meteen de radio aanzetten, om te horen over welk mooi nummer hij het had.
Had gekund, ja. Ben ik het helemaal mee eens. Maar kom op, hoe lang 'kennen' wij hier elkaar al?quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Paltos het volgende:
Na zorgvuldig beraad schaar ik me aan de zijde van Lienekien en de rest.
Bupatih had het direct over een andere boeg moeten gooien.
En dan ben ikquote:Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Nog 23 uur en 58 minuten.
quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat je verwijst naar iets wil niet zeggen dat de ander exact begrijpt waarnaar.
Hoewel het in mijn ogen duidelijk gaat om het nummer dat op dat moment te horen was. En de bandnaam dus zeker niet werd verwart met de titel van een nummer.![]()
Ja, mooi. Hebben we allebei een verkeerde aanname gemaakt. Klaar, opgelost.quote:Op zondag 31 december 2006 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als niet-fan maakte jij ook een verkeerde aanname. Een liefhebber had het dus wél in een keer geweten.![]()
Snapte je er écht niets van of wou je hem gewoon corrigeren? Je wist heus dat Canisfire wist dat Evana.. een band is en geen nummer, en jij wist dat ook.quote:Op zondag 31 december 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had gekund, ja. Ben ik het helemaal mee eens. Maar kom op, hoe lang 'kennen' wij hier elkaar al?
Als iemand vaag brabbelt (eerst band, daarna nummer) en ik zeg 'voor zover ik weet is Evanana... een band en geen nummer', dan snapt hij toch ook wel dat ik er niks meer van snap?
Mja, antwoorden met 'Sukkel!' is natuurlijk ook niet de oplossing.
En dan word je...25!quote:
Je wil alleen maar zeiken, blijkbaar.quote:Op zondag 31 december 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, mooi. Hebben we allebei een verkeerde aanname gemaakt. Klaar, opgelost.
Veel wind, hè. 'k Vind het wel fijn zo.quote:Op zondag 31 december 2006 00:07 schreef Canisfire het volgende:
Wat een kut weer buiten sta je even in de voordeur te roken gelijk de spiegel bijna van de muur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |