quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zegt me niks..is er nog meer daar?
De Alde Slûs, maar die heeft geen bovenverdieping, net als de Expansiehal en anders hebben we hier alleen maar tentfeestenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zegt me niks..is er nog meer daar?
Ahhh, help !! Brings back memories. Een oom van me woonde in Zandhuizen, heel veel zomers daar met m'n vrouw doorgebracht . . .quote:
Zandhuizen!!! Rij er altijd door naar m'n werk, ligt hier heeeeeeeeeeeel vlakbijquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ahhh, help !! Brings back memories. Een oom van me woonde in Zandhuizen, heel veel zomers daar met m'n vrouw doorgebracht . . .![]()
Ik denk het laatstequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmm, misschien heb ik de naam wel nooit geweten, hoor (of heb ik 't verdongen)
we hadden vorig jaar ook zo'n running gag..wat was die ook al weer...quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Van de band met Keith Moon als drummer ofzo![]()
Laat gewoon een pizza bezorgenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet even wat eten klaar maken. (en ook eten)
Kan iemand de teksten hier neerzetten overnemen?
Iedereen is dan blij.
Van Morrison = Mick Jaggerquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
we hadden vorig jaar ook zo'n running gag..wat was die ook al weer...
aaah, iddquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van Morrison = Mick Jagger![]()
Daar doelde ik ook op, want volgens Bonnie St. Claire is Keith Moon de drummer van de Stones![]()
quote:
Geinig. In welke plaats woon je dan ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zandhuizen!!! Rij er altijd door naar m'n werk, ligt hier heeeeeeeeeeeel vlakbij![]()
Waar is Diaan73 ???quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet even wat eten klaar maken. (en ook eten)
Kan iemand de teksten hier neerzetten overnemen?
Iedereen is dan blij.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:12 schreef Terreros85 het volgende:
Wie komt er nu uit Jubbega dan?
Noordwolde...quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geinig. In welke plaats woon je dan ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |