Gerben ken ik dan weer niet...Janny en Lienke hoorde ik wel, dat zijn twee nichtjes van mij, misschien is Gerben de vriend van een van die tweequote:Op zaterdag 30 december 2006 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gerben uit Jobbegea..geloof ik...en de rest heb ik niet verstaan
Je kunt de verhalen teruglezen op de sitequote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Welke namen zei hij net![]()
Volgensmij kwam familie van mij voorbij...waar ik toevallig vanavond langs ga![]()
Kom jij uit Jubbega!!!????!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gerben ken ik dan weer niet...Janny en Lienke hoorde ik wel, dat zijn twee nichtjes van mij, misschien is Gerben de vriend van een van die twee
Wisselen ze veel van partner dat je dat niet zeker weet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gerben ken ik dan weer niet...Janny en Lienke hoorde ik wel, dat zijn twee nichtjes van mij, misschien is Gerben de vriend van een van die twee
Wat gezellig, dan zit je vlak bij mij te top2000-enden....quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef I_doubt het volgende:
U2, geweldig, de stem: magnifiek, de tekst: waardeloos
Gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat gezellig, dan zit je vlak bij mij te top2000-enden....![]()
Waar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jubbega..daar heb ik wel eens opgetreden
Gemeente Heerenveenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef I_doubt het volgende:
Waar ligt jubbega?
Valt het onder Heerenveen joh? Dat wist ik dan weer niet...quote:
Ligt nog net op de grens van Heerenveenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt het onder Heerenveen joh? Dat wist ik dan weer niet...
Ik val onder Weststellingwerf![]()
De Stoater?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet niet meer hoe het heet..het podium was volgens mij op een bovenverdieping..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |