Ik heb op Romeo & Juliet gestemd van zequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef peaceman het volgende:
Mooiste nummer van Dire Straits nu.... benieuwd of ze m helemaal draaien...
14.12 om precies te zijn als ik me niet vergis... en wat is het genieten!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
14 minuten had hij erover . . .![]()
noem ze eens dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef Vogel87 het volgende:
Mooi nummer, maar het beste nummer van Dire Straits? Denk het niet, ze hebben zóóóoveel mooie nummers gemaakt![]()
Private Investigations, Brothers in Arms, Sultans of Swing, Money For Nothing, Your Latest Trick, Romeo & Juliet... ik denk dat ik een paar van deze nummers toch beter vind dan Telegraph Road.quote:
Ow hier ook een gebrek in de muzikale opvoeding van Peaceman, want deze ken ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
1988:
30. i'm sorry - hothouse flowers
42. don't go - hothouse flowers
Oneens.... PI is een goede 2e, maar dit is echt de topper! Zoiezo van het beste album!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:33 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Private Investigations, Brothers in Arms, Sultans of Swing, Money For Nothing, Your Latest Trick, Romeo & Juliet... ik denk dat ik een paar van deze nummers toch beter vind dan Telegraph Road.
Je moet ook beter luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hier ook een gebrek in de muzikale opvoeding van Peaceman, want deze ken ik niet.
Ow wacht, neej sorry vraag verkeerd gelezen, sorryquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sultans of swings
Brothers in arms
Private investegations
Money for nothing
Walk of life
Tunnel of love
Telegraphroad
Calling Elvis
On every street
Your latest trick
Love over gold
Rollergirl
Ik heb niets gehoordquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:38 schreef peaceman het volgende:
Er is toch niemand die oprecht kan zeggen dat dat nummer van net slecht is? Iedereen heeft toch zeker zitten genieten?
Hmm, moeilijk te zeggen, laat ik het erop houden dat al die nummers kwalitatief dicht bij elkaar liggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oneens.... PI is een goede 2e, maar dit is echt de topper! Zoiezo van het beste album!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |