klinktie ook een beetje?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik was een beetje brak
250 euro is een beetje de gangbare prijs. Leuke gitaar, wel het instapmodel (30-40-50-60 zijn de nummers), maar zonder meer beter dan een epi DOT (en ook goedkoper!)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit dan inschatten?
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=72068
Voor 250 euro is dat nog best te overwegen.
Het is géén Gibson, het is een sunburst Yamaha SG!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd, thnx.
Oja, weet iemand wat dit voor'n gitaar is?
[afbeelding]
Het is een gibson maar wat voor een? Niet dat ik het geld heb, maar wel interesse.
Oja, ik had ene tijdje terug gevraagd of iemand ervaring had met Peavey buizen versterkers, maar niemand antwoorde daar op, dus ik zet het maar weer es er bij.
Zit de rest van de gitaar er ook aan, of heb je alleen de kop gekocht?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik was een beetje brak
Oh, wat nou vergeet in alle drukte:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
Hé, dat had ook in 1 post gekund!
Nog geen duidelijke..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zit de rest van de gitaar er ook aan, of heb je alleen de kop gekocht?![]()
Is de slagplaat niet anders op mijn plaatje? Maar volgens mij is het wel ongeveer dezelfde ja!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is géén Gibson, het is een sunburst Yamaha SG!
[afbeelding]
Helemaal zwart is wel heel mooi!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nog geen duidelijke..
[afbeelding]
Ik ben er 99% zeker van dat het dezelfde zijn. De oude zijn wederom erg goed, Santana speelde er vroeger ook op voor ie aan de PRS ging. De Reissues zijn wel aardig, maar niet buitensporig goed...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Is de slagplaat niet anders op mijn plaatje? Maar volgens mij is het wel ongeveer dezelfde ja!en Yamaha is niet eens zo heel erg duur (toch?) iig niet als ene echte gibson.
Thnx!
Dude, hoe weet je het allemaalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben er 99% zeker van dat het dezelfde zijn. De oude zijn wederom erg goed, Santana speelde er vroeger ook op voor ie aan de PRS ging. De Reissues zijn wel aardig, maar niet buitensporig goed...
[afbeelding]
Dat is hobby/interesse/ziekte, wat je wilt...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dude, hoe weet je het allemaal.
Wat denk je dat een oude ongeveer kost?![]()
Ja ik had em ook gevonden, die site. Toch maar even sparen en dan naar 2e hands kijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat hobby/interesse/ziekte, wat je wilt...
Oude zijn duur, type van Santana was min of meer de SG2000 (hij had uiteraard CustomShop modellen)
Kun je leuk op googlen voor prijzen, ik vind zo snel alleen aardige fansite: http://lgtu.tripod.com/yamahasg2000/
Is je het rode element opgevallen??quote:
lekkerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is je het rode element opgevallen??
Een oud Seymour Duncan element
[afbeelding]
[afbeelding]
Eventjes snel gemaakt.
Jaahhhh strak planquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:15 schreef Maaark het volgende:
sjongejonge, iedereen geld te weinig... zullen we een bank beroven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |