* Strooitquote:
Haha ik ben het eens dat een kamer vol boutique amps leuker is dan 1 vetta ja. Maar wat betreft ruis enzo: Als ik dus een hiwatt ofzo selecteer in mn vetta en dan geen gates enzo erop zet klinkt ie net zo ruizig en rammelig als dat een normale hiwatt zou doen. Lange leve convolutionmodeling!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik vind digitaal gewoon niet tof. Muziek apratuur op alle gebieden zijn analoog en ouderwets leuker vind ik. Daarom draai ik ook meer vinyl als mp3. Er zit gewoon meer leven in. En die line6 bakkies klinken idd wel tof. Echt een mooie overdrive, compleet strak, geen ruis, maar zeg nou zelf, een ouwe versterker die wat ruis heeft klinkt toch veel geiler?
Whehe veelquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:00 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel kost zo'n kreng wel niet.
wat voor smaak?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand nog belang bij een Fender 57 / 62 element?
Dan koop je meteen 5 setjes, of wacht tot iemand hier iets bij Thomann gaat bestellen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef imported_sphinx het volgende:
Wie weet waar ik ERNIE BALL 2626 snaren kan vinden, voor veel minder dan 10 euro? Lord of the strings heeft ze niet, en ze zouden er wss duur zijn. Thomann en Amazon hebben ze voor rond de 5 euro, maar die hebben hoge verzendkosten..
mjah, ik bestel ze wel met een hele berg andere zooiquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dan koop je meteen 5 setjes, of wacht tot iemand hier iets bij Thomann gaat bestellen.![]()
als je iets van 150 euro erbij doet valt het nog wel mee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:20 schreef TeleluvR het volgende:
Dat is inderdaad wel het jammere van thomann, al met al zijn de verzend- en bankkosten iets van 10 euro, en dat is wel veel als je maar voor 25-50 euro besteld!
ik heb er nu dus die 0.12-0.56 opzittten, en ik heb ze nog maar net maar ik vind ze nu al geweldigquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:42 schreef Cynic het volgende:
die "not even slinky"setjes zijn best okay, heb ik laatst ook eens geprobeerd.
CGCFADquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:50 schreef Cynic het volgende:
en de g-snaar is niet omwonden, da's ook wel aangenaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |