Dat is waar en zeker op Urk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef Hi_flyer het volgende:
Mensen die in het incestverhaaltje geloven![]()
InTEELT is iets anders dan InCEST. Geen idee hoeveel ervan waar is, maar ik vind dat de mensen hier wel veel van elkaar weghebben...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is waar en zeker op Urk.
Is zelfs bewezen.
Er was zelfs ooit een afrikaanse magier die bij twee urkers voelde dat het famile was terwijl ze man en vrouw waren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
InTEELT is iets anders dan InCEST. Geen idee hoeveel ervan waar is, maar ik vind dat de mensen hier wel veel van elkaar weghebben...
Van Urk weet ik nog minder dan van Volendamquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er was zelfs ooit een afrikaanse magier die bij twee urkers voelde dat het famile was terwijl ze man en vrouw waren.
Op urk heten ze allemaal Kramer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Van Urk weet ik nog minder dan van Volendam. Er zijn hier wel mevrouwen die bijvoorbeeld Schilder-Schilder of Tuijp-Tuijp heten
.
Mijn kinderen gaan voor vers bloed in de Volendamse genenpoel zorgen (mits ze hier blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Op urk heten ze allemaal Kramer.
Ja ook zo iets is het op Volendam ook zo dat het bijna nooit voorkomt dat iemand het dorp verlaat ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn kinderen gaan voor vers bloed in de Volendamse genenpoel zorgen (mits ze hier blijven natuurlijk)
.
Ik denk dat dat steeds meer zal gaan gebeuren, maar de meeste jongeren blijven inderdaad op het dorpquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ook zo iets is het op Volendam ook zo dat het bijna nooit voorkomt dat iemand het dorp verlaat ?
En wat de inrichting betreft zijn er ook wel overeenkomsten met Jordanezen, hoog glim- en ruches gehalte. Ieuwquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:36 schreef Ludger het volgende:
Nummer 10: de woonkamers van Volendammers en Urkers lijken op elkaar, beetje kitscherig(ok, niet altijd). En die nieuwbouw in beide plaatsen
, heb je die huizen van de BZN-bandleden wel 's gezien op tv? De Urker nieuwbouw is ook al zo overdadig (soms).
En da's dan weer gelul. Voor wat het Volendam betreft iig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:41 schreef Monotomo het volgende:
Nummer 11: De jongen zijn vaak lonsdalers en roken/drinken/gebruiken veel. Ook wordt er heel wat afgeneukt vanaf 10 jaar.
Katwijk hoort ook nog in het rijtje van inteeltdorpen-visdorpen thuis. Alle dingen kloppen, behalve 6 (misschien wel hoor, ik weet het eigenlijk niet)quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:09 schreef Canisfire het volgende:
1:Vroeg in iedergeval Inteelt en incest
2: Visserij als grote inkomst bron
3: Raar accent
4: Ze zijn daar allemaal lelijk.
5: Het hoge coke gebruik onder jongeren.
6: Kleden dracht
7: Het trots zijn op je woonplaats je in de eerste plaats urker of volendamer voelen en pas in de tweede plaats Nederlander.
8 : En dan het straatbeeld :
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |