volgens Ali was die een paar uur laterquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:54 schreef mazaru het volgende:
TMF zou dat ook beter geregeld moet hebben.
Het ergste is de timing dat dat vuurwerk afging. Er was net een herdenkingsdienst bezig voor een 19 jarige jongen
Dat lijkt me het bestequote:
de footage moet er ergen zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef Samson het volgende:
Ik vind t knap schijnheilig van Ali B. Ik heb ook nooit geloofd in zn oprechtheid. Ik zie m ook helemaal niet als knuffelmarrokkaan maar als handige mediabespeler. Beetje sneu om nu lopen te janken dat m onrecht aan is gedaan terwijl hij zelf t vuurwerk af heeft gestoken. Ik zou die beelden wel ns willen zien. Kan me niet voorstellen dat ie t niet leuk vond om te doen. En dan nu roepen dat ie vuurwerk duur vind en dat t stinkt. Nee Ali B, ik geloof jouw praatjes niet![]()
Het is uberhaupt puur pesten om zoiets in Staphorst te doen. Ik ben geen fan van die streng gelovigen maar moet je ze perse beledigen en pesten omdat het zo leuk is op TV ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:54 schreef mazaru het volgende:
TMF zou dat ook beter geregeld moet hebben.
Het ergste is de timing dat dat vuurwerk afging. Er was net een herdenkingsdienst bezig voor een 19 jarige jongen
De rapper ging er van uit dat de muziekzender toestemming voor het afsteken van het vuurwerk had gevraagdquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef -beyond- het volgende:
Ali B heeft de burgemeester van Staphorst beschuldigd van smaad hahahaha!!!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)horst_van_smaad.html
Het is gewoon hilarisch om die kut gristenen een beetje te plagen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:04 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het is uberhaupt puur pesten om zoiets in Staphorst te doen. Ik ben geen fan van die streng gelovigen maar moet je ze perse beledigen en pesten omdat het zo leuk is op TV ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |