abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44860645
Van de Frontpage:

Rapper Ali B is boos dat zijn ''naam door het slijk wordt gehaald'' na het honderdduizendklappers-incident in Staphorst. Hij wil zijn naam gezuiverd hebben.

Ali B. stak woensdag één van de drie ratelbanden aan in het kader van actie rond de lancering van het nieuwe radiostation van TMF. De rapper zegt dat hij helemaal niet wist dat er geen vuurwerk mocht worden afgestoken. ''Ik ging ervan uit dat TMF alles goed had geregeld. Ik wist niet dat het niet mocht. Bovendien haat ik vuurwerk. Het is duur en het stinkt.''

Ik vraag me af als het een goede grap was geweest of die dan ook boos was geweest

En dan dit: Ali B brengt oudejaarsavond door in Marokko: ''Daar wordt tenminste geen vuurwerk afgestoken.''

Kan die dan daar blijven

Klacht: Ali B is een publiciteitsgeile huilie
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:47:55 #2
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44860672
Mag hij niet boos zijn van je
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44860688
Haha Ali B laat hem van af heden maar lekker uitgekotst worden.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_44860691
Whatever, TMF zou daarook op aangesproken moeten worden, niet Ali-B.

Ook al vind ik hem dan een dikke sjaak , het is TMF hun schuld niet die van Ali Boewali
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:49:39 #5
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44860730
hij heeft een alibi..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44860743
In feite is het schuld van allebei, maar als je iets doet sta er daan ook achter en gaan niet dagen achter elkaar huilen dat er jou onrecht is aangedaan

zeg zou die het vuurwerk gekocht hebben van Frans Bauer?
pi_44860829
Kan iemand direct een internationaal opsporingsbevel uitvaardigen voor Ali B. ? Verplicht al de vuurwerkresten in Nederland opruimen .
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:53:25 #9
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_44860856
Wel kut als opeens vuurwerk afgaat bij een begrafenis
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:54:21 #10
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_44860883
TMF zou dat ook beter geregeld moet hebben.
Het ergste is de timing dat dat vuurwerk afging. Er was net een herdenkingsdienst bezig voor een 19 jarige jongen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_44860914
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:54 schreef mazaru het volgende:
Het ergste is de timing dat dat vuurwerk afging. Er was net een herdenkingsdienst bezig voor een 19 jarige jongen
volgens Ali was die een paar uur later
pi_44860949
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef postmortum het volgende:

Kan die dan daar blijven
Dat lijkt me het beste
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44860958
Ali petje af voor deze actie
pi_44860964
Ik vind t knap schijnheilig van Ali B. Ik heb ook nooit geloofd in zn oprechtheid. Ik zie m ook helemaal niet als knuffelmarrokkaan maar als handige mediabespeler. Beetje sneu om nu lopen te janken dat m onrecht aan is gedaan terwijl hij zelf t vuurwerk af heeft gestoken. Ik zou die beelden wel ns willen zien. Kan me niet voorstellen dat ie t niet leuk vond om te doen. En dan nu roepen dat ie vuurwerk duur vind en dat t stinkt. Nee Ali B, ik geloof jouw praatjes niet
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_44860985
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef Samson het volgende:
Ik vind t knap schijnheilig van Ali B. Ik heb ook nooit geloofd in zn oprechtheid. Ik zie m ook helemaal niet als knuffelmarrokkaan maar als handige mediabespeler. Beetje sneu om nu lopen te janken dat m onrecht aan is gedaan terwijl hij zelf t vuurwerk af heeft gestoken. Ik zou die beelden wel ns willen zien. Kan me niet voorstellen dat ie t niet leuk vond om te doen. En dan nu roepen dat ie vuurwerk duur vind en dat t stinkt. Nee Ali B, ik geloof jouw praatjes niet
de footage moet er ergen zijn
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:59:21 #16
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_44861035
Ali B heeft de burgemeester van Staphorst beschuldigd van smaad hahahaha!!!!

http://www.telegraaf.nl/b(...)horst_van_smaad.html
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_44861126
Hij kan er niks aan doen , er hat dass nicht gewusst... ach gos, aan de andere kant wel stoer dat ie toegeeft dat ie niet zelfstandig kan nadenken (maar ja dat wisten we al)
Gelukkig zonder haar
pi_44861174
Ali B discrimineert christenen. Dit zou men eens naast een Moskee in een Moslimwijk moeten doen. Dan was Nederland te klein geweest!
pi_44861188
Ik vind het ook belachelijk dat niet tmf maar ali er op wordt aangesproken
pi_44861203
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:54 schreef mazaru het volgende:
Het is uberhaupt puur pesten om zoiets in Staphorst te doen. Ik ben geen fan van die streng gelovigen maar moet je ze perse beledigen en pesten omdat het zo leuk is op TV ?
pi_44861205
Oud en Nieuw in Marokko aan de waterpijp.
pi_44861207
Ali B is een stinkende aandachtsaap .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:05:22 #23
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_44861224
Ik denk dat hij zich te lang heeft ingelaten met z'n hielenlikkende kneuzenvriendjes Giel Beelen en Claudia de Breij etc.

Een beetje gewend geraakt om bejubeld te worden bij alles wat ie doet.. Niet klagen maar dragen, Ali
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_44861245
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef -beyond- het volgende:
Ali B heeft de burgemeester van Staphorst beschuldigd van smaad hahahaha!!!!

http://www.telegraaf.nl/b(...)horst_van_smaad.html
De rapper ging er van uit dat de muziekzender toestemming voor het afsteken van het vuurwerk had gevraagd

Dat gelooft toch niemand, het was juist een actie in Staphorst omdat het daar zowiezo niet is toegestaan met oud en nieuw. Nergens in t land mag je een paar dagen voor oud en nieuw vuurwerk afsteken en dan zouden ze in Staphorst even toestemming hebben gevraagd (die ze natuurlijk niet gekregen hadden). Dat kan Ali B ook wel beredeneren denk ik. Nogal doorzichtig allemaal.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_44861251
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:04 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Het is uberhaupt puur pesten om zoiets in Staphorst te doen. Ik ben geen fan van die streng gelovigen maar moet je ze perse beledigen en pesten omdat het zo leuk is op TV ?
Het is gewoon hilarisch om die kut gristenen een beetje te plagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')