Dat is een vraag die ik mezelf ook stel na wat deze asociaale parkbankje-slaper flikte.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:38 schreef kollie het volgende:
waarom geef je zo'n luie zwerver geld![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:43 schreef Kadoc het volgende:
Voortaan dus geen geld, maar een klap op z'n bek.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:43 schreef Kadoc het volgende:
Gij wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:43 schreef Kadoc het volgende:
Ook lekker voorbeeld ja, geld schooieren en nog liegen ook over waar je het voor gaat gebruikenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:45 schreef swollywood het volgende:
Ook een keer gehad, dat een zwerver geld vroeg zodat ie bij de snackbar een paar honderd meter verderop een patatje kon halen.
Dus ik: ik lust ook wel wat, kom maar mee, betaal ik je eten.
Zat ie me verbijsterd aan te kijken en werd toen kwaad dat ik hem geen cash wou geven
Die is al lang dood gekquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:38 schreef dontf0kwithme het volgende:
Waarom heb je hem niet naar Irak gestuurd ? Kon die gelijk mee met Saddam Huseijn
Waarnaartoe? Aangezien Saddam voorlopig nergerns heen gaat...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:38 schreef dontf0kwithme het volgende:
Waarom heb je hem niet naar Irak gestuurd ? Kon die gelijk mee met Saddam Huseijn
Andries?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef boem-dikkie het volgende:
die dude is waarschijnlijk zo vergeet achtig daar al die drank!!
in groningen stad loopt ook zo'n kerel rond die het een keertje voor elkaar kreeg om in 2 uur tijd mij 3 keer om geld te vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |