SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:17 schreef Joer_ het volgende:
Over de previews:Dat is al ongeveer 2 maanden bekend, dat is door de makers zelf naar buiten gebracht, en zoals ik het al eerder aangaf, moest dat een hele andere aspect/ervaring laten zien van die ene hero...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christopher Eccleston aka "the ninth doctor".quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:17 schreef NX het volgende:
[..]
Dat is al ongeveer 2 maanden bekend, dat is door de makers zelf naar buiten gebracht, en zoals ik het al eerder aangaf, moest dat een hele andere aspect/ervaring laten zien van die ene hero...
Ik ben een grote fan 24 en het is een serie die bij mij (samen met een aantal andere tv-series) op NR. 1 staat, ik was dus van plan om een OP er voor te maken maar ben er van af gezien omdat er een aantal topics al bestaan en soms vindt de originele OP maker het vervelend...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:24 schreef SnuggLe het volgende:
Vet vet vet vet! Net tot episode 11 gekeken, nu dus even wachten!
Overigens; hulde voor de OP, zeer netjes!
Daar kunnen de 24 topics nog wat van leren ;-)
hehe, dan zul jij dit wel leuk vindenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:43 schreef Geqxon het volgende:
Die clair lijkt wel erg volwassenen met haar coltrui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door NX op 06-01-2007 23:11:36 (typo\'s) ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:44 schreef NX het volgende:
hehe, dan zul jij dit wel leuk vindenNah, mijn doelgroep is meer 12-17 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, wat jammer nou!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nah, mijn doelgroep is meer 12-17 jaar
Ik heb ben verdomme al weer 18quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef NX het volgende:
[..]
Ach, wat jammer nou!(het was eigenlijk zo niet eens bedoeld...
)
Als je doelgroep 12-17 jaar is, dan ben je zelf ook niet zo oud, dan zul je met grote waarschijnlijk nog niet eens schaamhaar hebben...![]()
Ik zal je zin even verder afmaken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb verdomme al weer 18
Maar meisjes als Claire maken mij helemaal gek
Jij begint er meteen mee dat ik er seks mee wil hebben, dat zegt meer dat over jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:20 schreef NX het volgende:
[..]
//EDIT
Maar ga je echt om met meisjes van 12? 12 jarige meisjes zijn eigenlijk niet eens meisjes, behalve dat ze een ingang hebben maar dat lijkt nergens op, 12 jarige meisjes zijn in het algemeel een plank... Maar je weet ook dat het illegaal is om met een kind van 12 te neuken?![]()
That's sick and sad dude...
Hehe... dat klopt maar ik moet je helaas weer teleurstellen, ik weet heel goed waar mijn voorkeuren liggen, en dat is niet bij minderjarige meisjes... Zelfs een meid van 17/18 is soms te jong (het niveau is soms wel heel erg laag, dat ik er twijfels van krijg)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij begint er meteen mee dat ik er seks mee wil hebben, dat zegt meer dat over jou![]()
Doe eens rustig man. Gekkehuis. Op imdb stond dat ie gister zou beginnen. Vandaar dat ik dat verwachttequote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:04 schreef J0sT het volgende:
Seeejiiiiiiiiit!
Zijn die mensen nou echt zo dom? Of lezen/luisteren ze gewoon niet goed?
Heroes begint op 22 januari weer met een nieuwe episode!
Ongelooflijk zeg! Als je in dit topic post lees het dan ook!!
IMDB moet je op dat punt altijd met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Doe eens rustig man. Gekkehuis. Op imdb stond dat ie gister zou beginnen. Vandaar dat ik dat verwachtte![]()
Blijkbaar. Dat wist ik nog niet. Maar ik vind de reactie boven een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
IMDB moet je op dat punt altijd met een korreltje zout nemen.
Nou dat valt nog wel mee, en het gaat niet alleen maar om jou. Er is een soort volk dat in dit topic komt, de op & reacties niet leest en dan met domme reacties aankomt, snappie...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Blijkbaar. Dat wist ik nog niet. Maar ik vind de reactie boven een beetje overdreven.![]()
Give it a rest will youquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef NX het volgende:
[..]
Nou dat valt nog wel mee, en het gaat niet alleen maar om jou. Er is een soort volk dat in dit topic komt, de op & reacties niet leest en dan met domme reacties aankomt, snappie...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:01 schreef J0sT het volgende:
Btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Shitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:45 schreef Byte_Me het volgende:
kan die haitiaan niet aan de OP worden toegevoegd?
Okeequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:56 schreef Geqxon het volgende:
"Jessica" van Malcolm in the Middle, het buurmeisje dat tevens babysitter was. Dat is dus óók Hayden / Clairbear!
http://www.dreamstarlets.com/lobby/main/movieshi/hpmalcolm.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |