abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45397616
Mijn ex probeerde ook contact met me te houden, ik heb dat in eerste instantie goed gevonden, maar heb later zelf het contact laten verwateren.

Het ligt aan de situatie wat ik zou doen. Met mijn huidige vriendin ben ik ruim 5,5 jaar samen en we wonen nu bijna 3 jaar samen. Ik zou het niet over mijn hart verkrijgen om haar aan haar lot over te laten, wanneer het uit zou gaan. We hebben veel voor elkaar betekend. Ze is altijd heel goed voor me geweest en nog steeds is ze dat. Wanneer het over zou gaan, zou ik er alles aan doen om haar pijn te verzachten, mezelf daarbij ondergeschikt makend. Als dat betekent dat we contact houden, dan doe ik dat. Als dat betekent voor haar dat we elkaar nooit meer zien, dan doe ik dat ook, maar niet voordat ik zeker weet dat zij een nieuw leven kan opbouwen. (financieel en emotioneel)
pi_45397793
ik heb nog contact met 2'exen van mij , het zijn eigenlijk mijn beste vrienden
Gelukkig heeft mijn huidige vriend hier geen moeite mee..

Met die ex'en is de relatie ook be-eindigd omdat we meer vrienden van elkaar waren geworden en de rest van de gevoelens eigenlijk zo goed als weg waren
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_45399206
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:53 schreef RiLo het volgende:
Ik heb nog wel af en toe contact met m'n ex (ongeveer eens in de twee maanden) om nog wat dingetjes te regelen (poststukken afgeven die nog bij mij terecht komen en spulletjes van haar die opeens ergens weer opduiken tijdens een herinricht-en-opruim actie). Dit contact probeer ik zo zakelijk en oppervlakkig als mogelijk te houden, ik heb geen zin in ruzies en wil in goede orde het afsluiten en m'n eigen weg gaan. Ik denk dat het afhankelijk is hoe een relatie uit gaat of je nog als vrienden met elkaar om kan gaan of niet.
Ben ik het wel redelijk mee eens ja. Mijn ex en ik zijn met fikse ruzie en gestook van zijn vriendengroep uit elkaar gegaan. En daardoor waren er in het begin nadat het uit was ook constant botsingen en hebben we elkaar daarna eens 3 maanden lekker genegeerd. Pas nu kunnen we enigzins normaal communiseren en wonder boven wonder nog een een hele aardige en lieve manier ook. Soms moet je denk eerst een paar keer lekker koppig doen en tegen de muur lopen (beiden) voordat je elkaar leert begrijpen...
Always look on the bright side of life :-)
pi_45407123
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:45 schreef Xplo het volgende:
Veelal hoor je dat goed contact houden met je ex vrijwel onmogelijk is. het cliché "we blijven vrienden" bij een breuk is een symbolisch iets? Een tijdje geleden heeft mijn ex mij gemaild met de dringende wens om weer contact met mij te hebben. Hier heb ik mee ingestemd.

Hoewel we beide ons best doen om het netjes te houden, zijn er zo nu en dan toch wel wat wrijvingen. Ik zeg dan op mijn beurt dat ik op deze manier geen behoefte heb aan contact, maar zij zou het heel jammer vinden.

Soms lijkt het me gewoon onmogelijk om nog fatsoenlijk contact met je ex te hebben.

Nu is mijn vraag: hebben jullie nog contact met jullie ex(en). Hoe bevalt dat? en wat voor band heb je dan met hem/haar?
Als er sprake van seks in de relatie was bestaat er niet iets zoals "we blijven vrienden". Seks verneukt alles wat enigzins op vriendschap lijkt.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_45408957
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:19 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Als er sprake van seks in de relatie was bestaat er niet iets zoals "we blijven vrienden". Seks verneukt alles wat enigzins op vriendschap lijkt.
Erg oppervlakkig... alsof je relatie uit alleen sex bestaat....
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:29:47 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45409224
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:43 schreef draaijer het volgende:
Ik heb eingelijk nooit meer contact met ijn ex'en.. Het is niet voor niets een ex. Als ik ze tegenkom, praat ik uiteraard met hen, maar verder niks.
Dit dus
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45413848
We hebben een aantal keer gewoon vriendschappelijk contact gehad en dat ging wel gezellig (heb wel het idee dat het allemaal verleden tijd is) maar het bleef eigenlijk altijd bij die ene keer wat heen en weer mailen of msn'en en dan zeggen hey dit moeten we vaker doen om vervolgens elkaar weer maanden niet te spreken.

Vind het op zich niet zo erg, we hebben immers ieder ons eigen leven, maar natuurlijk is het wel jammer datje niet meer gezellig kan ouwehoeren met elkaar.

Ach het zal wel het beste zijn zo, of zoiets.
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:23:04 #108
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_45447415
Mijn ex is mn beste vriend geworden.
We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, we waren gewoon uit elkaar gegroeid omdat we elkaar erg weinig zagen i.v.b met ons werk.
De liefde was niet weg, maar die was wel veranderd. We hebben het ook tegelijk uitgemaakt. We wilden elkaar spreken, en dat zei al genoeg.
Ik ben dol op m, maar niet meer op die manier, en dat weet hij. Net zo goed als dat ik weet dat hij dol op mij is, maar ook niet meer op die manier.

Ondertussen hebben we allebij een nieuwe relatie, mn huidige vriend moest er wel aan wennen dat ik dikke maatjes ben met mn ex, maar ondertussen heeft hij dat ook geaccepteerd.Alleen de vriendin van mn ex moet er nog een beetje aan wennen.

Dus het is heel goed mogelijk goed contact te houden met je ex.
Als je nog wel van elkaar houd, maar de ander eigenlijk niet meer echt als je vriend(in) ziet maar meer als een broer of zus zullen er weinig tot geen problemen ontstaan.

Tenzij je een nieuwe relatie krijgt en je vriend(in) moeilijk gaat doen natuurlijk. Ook daar heb ik gelukkig geen last van.
pi_45452936
Dat is inderdaad ook een leuk punt, hoe staat het met de jaloezie bij de huidige vriend(in) als je nog contact hebt met je ex?
  FOK!fotograaf woensdag 17 januari 2007 @ 22:24:01 #110
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_45454168
ik heb nog contact met bijna al mijn exen.
een ervan is mijn beste vriend
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_45462148
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef Xplo het volgende:
Dat is inderdaad ook een leuk punt, hoe staat het met de jaloezie bij de huidige vriend(in) als je nog contact hebt met je ex?
mijn vriend heeft er helemaal geen moeite mee, en gaat zelfs squashen met mijn ex
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_45462467
Tussen mijn voorlaatste ex en ik (5.5 jaar relatie 2.5 jaar samenwonen) is het op een vervelende manier uitgegaan. Nu is het bijna een jaar uit en sinds het uitging heb ik haar nog sporadisch in het voorbijgaan gezien en dat terwijl ze op 2 minuten loopafstand van mijn huis woont.

Maar goed... nu vraag ik mij weleens af hoe het met haar is enzo. Aan de ene kant zou ik best weleens contact met haar willen zoeken, maar ik heb het vermoeden dat ze nooit meer contact wil. Nadat het uit was heb ik nog een aantal pogingen (via e-mail en telefoon) gedaan om de boel netjes af te sluiten, maar daar werd of niet op gereageerd, of er werd zeer koud en kil gedaan. Na een aantal pogingen was ik het natuurlijk spuugzat en heb ik mijn acties gestaakt.

Ze was, en is misschien nog, boos op me, omdat ik de relatie min of meer keihard heb beëindigd toen ik niet zo lekker in mijn vel zat. Dit heb ik haar later geprobeerd uit te leggen, maar ze kon geen enkel begrip voor mijn dip opbrengen. Achteraf snap ik dat ook wel, want ik ben best een lul geweest, maar toen zag ik dat gewoon niet in. Te laat dus.

Wat zouden jullie doen? Ik zou haar via Hyves een privé-bericht kunnen sturen. Haar telefoonnummer heb ik niet meer. Ik zou ook eens naar haar stamkroegje kunnen gaan om te kijken of ik eens een praatje kan aanknopen. Ik kan natuurlijk ook gewoon niks doen en doorgaan met mijn eigen leven
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_45463678
Nou wat niet wil dat wil niet. Blijven proberen zal ze denk alleen maar geirriteerd van worden...
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:37:05 #114
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45463824
Ik heb ook geen contact meer met mijn ex maar wel zo nu en dan met mijn ex schoonouders. Deze mensen zijn enorm lief en aardig en ik kom zo nu en dan nog eens aan.

Toevallig had ik haar laatst wel ff aan de telefoon na een jaar niet gesproken te hebben ofzo. Dat was wel erg vreemd en raar. Het gesprek was erg kort en deed me eigenlijk niks.
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:39:28 #115
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45463888
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 09:37 schreef jagermeister1 het volgende:
*verhaal

Ik kan natuurlijk ook gewoon niks doen en doorgaan met mijn eigen leven

Je geeft zelf al het beste antwoordt.
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_45463923
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:30 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nou wat niet wil dat wil niet. Blijven proberen zal ze denk alleen maar geirriteerd van worden...
Daar heb je een punt. Misschien moet ik het maar gewoon eens proberen als ik haar toevallig ergens tegenkom. Helaas gebeurt dat nooit. De laatste keer dat ik haar zag is in september of oktober geweest.
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:39 schreef denka het volgende:

[..]

Je geeft zelf al het beste antwoordt.
Yep, maar goed....ik denk dat ik ergens toch nog heel veel om haar geef.

[ Bericht 28% gewijzigd door jagermeister1 op 18-01-2007 10:46:51 ]
pi_45464222
Heb een vrij verse ex.
'T is nu nog geen maand uit na > 1,5 jaar en ik was graag vrienden gebleven want het is een schat van een meid, maar de beslissing kwam eigenlijk compleet van mijn kant dus zij heeft er nogal moeilijk mee als ze me ziet.
Nu is het natuurlijk heel vers....

Maar denk toch dat het er niet van gaat komen, helaas.

Het maakt een relatie zoiets debiels eigenlijk, eerst ken je elkaar niet, dan een hele tijd alles samen en beste maatjes e.d. en vervolgens zie je elkaar nooit meer...
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_45464449
vrienden gaan vaak langer mee.
pi_45464539
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:53 schreef Fixxxer het volgende:
Heb een vrij verse ex.
'T is nu nog geen maand uit na > 1,5 jaar en ik was graag vrienden gebleven want het is een schat van een meid, maar de beslissing kwam eigenlijk compleet van mijn kant dus zij heeft er nogal moeilijk mee als ze me ziet.
Nu is het natuurlijk heel vers....

Maar denk toch dat het er niet van gaat komen, helaas.

Het maakt een relatie zoiets debiels eigenlijk, eerst ken je elkaar niet, dan een hele tijd alles samen en beste maatjes e.d. en vervolgens zie je elkaar nooit meer...
Bij mij heeft mijn ex destijds uiteindelijk de knoop doorgehakt. Zij had het echter moeilijk mij te zien. Dat merkte ik als ik haar toevallig tegenkwam. Ook is ze sindsdien bijna nergens meer gesignaleerd door mensen. Puur een ontwijkende houding welke ze zich heeft aangemeten. Ik denk dat ze uiteindelijk de beslissing met haar verstand heeft gemaakt en niet naar haar gevoel geluisterd heeft. Opzich goed natuurlijk, maar ik denk dat ze zeker nog weleens aan me denkt en misschien ook nog weleens heimwee heeft naar de tijd die we samen hadden. Daar durf ik mijn hand bijna voor in het vuur te steken.

Maar je hebt gelijk. Relaties zijn debiel.
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:32:11 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45465387
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Opzich goed natuurlijk, maar ik denk dat ze zeker nog weleens aan me denkt en misschien ook nog weleens heimwee heeft naar de tijd die we samen hadden. Daar durf ik mijn hand bijna voor in het vuur te steken.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45465574
quote:

[..]

Bij mij heeft mijn ex destijds uiteindelijk de knoop doorgehakt. Zij had het echter moeilijk mij te zien. Dat merkte ik als ik haar toevallig tegenkwam. Ook is ze sindsdien bijna nergens meer gesignaleerd door mensen. Puur een ontwijkende houding welke ze zich heeft aangemeten. Ik denk dat ze uiteindelijk de beslissing met haar verstand heeft gemaakt en niet naar haar gevoel geluisterd heeft. Opzich goed natuurlijk, maar ik denk dat ze zeker nog weleens aan me denkt en misschien ook nog weleens heimwee heeft naar de tijd die we samen hadden. Daar durf ik mijn hand bijna voor in het vuur te steken.

Is ze niet toevallig een ram of stier van sterrenbeeld???
pi_45465681
quote:

[..]

en wat als jij gewoon echt totaal geen rol meer speelt in haar leven, dus ook niet in haar gedachten?
kun je je dat voorstellen? nee, hè.

ik ga mijn ex overigens nu ff skypen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45465839
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:40 schreef milagro het volgende:

[..]

en wat als jij gewoon echt totaal geen rol meer speelt in haar leven, dus ook niet in haar gedachten?

ik ga mijn ex overigens nu ff skypen
OK, tot zo!
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_45466812
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45467194
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:40 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach ja, zou kunnen natuurlijk. Opzich lijkt het me wel een beetje onwaarschijnlijk, maar ik sluit niets uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')