abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44856715
Veelal hoor je dat goed contact houden met je ex vrijwel onmogelijk is. het cliché "we blijven vrienden" bij een breuk is een symbolisch iets? Een tijdje geleden heeft mijn ex mij gemaild met de dringende wens om weer contact met mij te hebben. Hier heb ik mee ingestemd.

Hoewel we beide ons best doen om het netjes te houden, zijn er zo nu en dan toch wel wat wrijvingen. Ik zeg dan op mijn beurt dat ik op deze manier geen behoefte heb aan contact, maar zij zou het heel jammer vinden.

Soms lijkt het me gewoon onmogelijk om nog fatsoenlijk contact met je ex te hebben.

Nu is mijn vraag: hebben jullie nog contact met jullie ex(en). Hoe bevalt dat? en wat voor band heb je dan met hem/haar?
pi_44856835
We hebben zojuist voor ongeveer de tiende keer in 3 maanden het contact weer verbroken, maar tot dusver nam hij daarna steeds weer contact op omdat hij me terug wil

Ik denk dat het erg moeilijk is om contact te houden zolang je nog verschillende dingen wilt (de een alles of niets, de ander wil gewoon nog af en toe een gezellig babbeltje maken).
Als je beide echt eroverheen bent of een nieuwe lover hebt zal het vast makkelijker zijn.
pi_44856836
Alleen om de kinderen te halen en brengen, dit gaat alleen via sms.
Verder totaal geen contact meer.

Wij zouden ook vrienden blijven, Heeft van haar kant 1 maand geduurd.
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_44856964
Spreek 'm vaak op msn, kom hem soms tegen en hij komt soms langs, gaat altijd prima, gesprekken zijn altijd lachen. Maar dit is denk ik ook omdat we allebei niets meer van elkaar willen, zolang een van beide nog verliefd is gaat het waarschijnlijk stukken minder.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_44856987
Het vervelende is dat er dat vaak één van de twee is die blijft hopen dat het misschien nog wel weer goed zal kunnen komen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_44857428
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:50 schreef Adurothiel het volgende:
We hebben zojuist voor ongeveer de tiende keer in 3 maanden het contact weer verbroken, maar tot dusver nam hij daarna steeds weer contact op omdat hij me terug wil

Ik denk dat het erg moeilijk is om contact te houden zolang je nog verschillende dingen wilt (de een alles of niets, de ander wil gewoon nog af en toe een gezellig babbeltje maken).
Als je beide echt eroverheen bent of een nieuwe lover hebt zal het vast makkelijker zijn.
Dat zou inderdaad een stuk helpen, we zijn beide nog/weer vrijgezel. Wellicht dat je dan iets zoekt om die 'leegte' op te vullen. Maar denk dat zij er meer behoefte aan heeft dan ik.
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:14:06 #7
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44857461
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:12 schreef Xplo het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad een stuk helpen, we zijn beide nog/weer vrijgezel. Wellicht dat je dan iets zoekt om die 'leegte' op te vullen. Maar denk dat zij er meer behoefte aan heeft dan ik.
Je kunt toch af en toe gewoon haar leegte vullen?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_44857663
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]

Je kunt toch af en toe gewoon haar leegte vullen?
Zou kunnen, ik ben dan bang dat mijn gevoelens voor het meisje weer terugkomen (heb in het verleden nogal een zwak voor haar gehad). Het was al verdomd moeilijk om over haar heen te komen. Wil niet nog een keer dezelfde ellende
pi_44857686
topic 11230140912 hierover

EJTOLS <
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:27:56 #10
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44857879
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:20 schreef Xplo het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik ben dan bang dat mijn gevoelens voor het meisje weer terugkomen (heb in het verleden nogal een zwak voor haar gehad). Het was al verdomd moeilijk om over haar heen te komen. Wil niet nog een keer dezelfde ellende
En gewoon over haar heen komen en daarna vertrekken?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:01:02 #11
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_44861078
Ik denk dat het niet verstandig is om weer met je ex het bed in te duiken.
ook al heb ik het er soms best moeilijk mee.

met 1 ex van me ga ik echt nog steeds super om en zij is nu een hele goeie vriendin van me, af en toe uit eten gezellie, maar een relatie of seks zal er nooit gebeuren.
met me andere ex ga ik wel goed vriendschappelijk om maar dat is nog te recent en heb soms een haat liefde relatie met haar. ik zou best met haar naar bed willen maar puur omdat ik het dan ook nog mag naast alle andere en dus toch nog wat voor haar ben. 9liever vlees dan niks) maar ik doe het niet omdat mijn gevoel dan te sterk word.
dan ga ik liever 100 keer op me bek om een nieuw slachtoffertje te lokken dan in de klauwen vanme ex te lopen. het is tenslotte niet voor niets een ex.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_44861137
heb wel goed contact maar dat komt omdat ik samen met haar een dochter heb.
♥ K, N, R en F ♥
pi_44861329
heb verschillende pogingen gedaan om vriendschappelijk met me ex om te kunnen gaan, maar omdat zei eigenlijk te druk was met der nieuwe vriendje, deed ze altijd heel bot tegen mij, en ik begreep het niet, enz. Laat dan maar zitten. Voel me nu geweldig, ook omdat ik eindelijk weer aan andere meisjes wil en kan denken... Doet weer goed als je wat leuks doet met een ander meisje
pi_44861567
Het is wel mogelijk, maar je moet dan echt heel vriendschappelijk uit elkaar gegaan zijn en elkaar zien als 'een leuke ex', maar meer ook niet. Dat je als het ware het relatiestadium voorbij bent, maar daardoor juist elkaar kent en weet op elkaar in te spelen.

Maar goed, meestal is het idee van 'vrienden blijven' maar een soort van beleefdheid. Iets wat vrouwen juist meestal zeggen, zij zijn namelijk diegene die constant conflictvermijdend handelen.
pi_44861599
Met mijn ex, waar ik twee jaar iets mee had, heb ik totaal geen contact meer. Nul komma nul, en daar ben ik achteraf blij mee. Hebben in het begin wel geprobeerd om contact te houden, maar dat verliep stroef. De druppel kwam nadat ik -na een aantal keer vriendelijk vragen- mijn door hem geleende softwarecd nog steeds niet terug had gekregen. Op een gegeven moment is het geduld op (lees: na een jaar) en heb ik 'm niet zo vriendelijk verzocht ermee over te brug te komen. Dat was meteen 't einde van ons contact.
Was te veel gebeurd. Zo mocht hij m'n vrienden niet. Dat maakt het sowieso moeilijk om met elkaar door één deur te kunnen.

Met een andere ex heb ik nog wel goed contact. Is een goede vriend gebleven. Het kán dus wel.
(Un)masking for the greater good.
pi_44862502
Het doet me goed om te lezen dan contact met je exen dus wel kan. Ik haat het om mensen niet meer recht in de ogen te kunnen kijken dus ik hoop dat het voor mij ook gaat werken. De tijd zal het echter leren.
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:44:20 #17
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44862577
Contact met je ex houden. Dat is hetzelfde als rennen met losse veters.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44862822
Hangt er een beetje vanaf. Met de vriendinnetjes waar ik niet heel lang verkering mee heb gehad gaat het nog wel. Kom ik ook nog weleens tegen in de kroeg. Maar de gene waarmee ik een lange relatie heb gehad zie/spreek ik noooit meer (gelukkig ).
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44862902
Een ex is niet voor niets een ex. Opgebokt. Af en toe via msn vragen hoe 't leven ervoor staat is wat mij betreft de grens.
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:54:30 #20
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44862918
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef Roellio het volgende:
Een ex is niet voor niets een ex. Opgebokt. Af en toe via msn vragen hoe 't leven ervoor staat is wat mij betreft de grens.
Om eerlijk te zijn interesseert me dat ook al geen hol.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44863016
Soms snap je elkaar niet meer, op de een of andere manier of is er zoveel gebeurd dat het gewoon niet meer gaat. Hoe graag je 't allebei ook evt. zou willen.
(Un)masking for the greater good.
pi_44863039
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef arneaux het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn interesseert me dat ook al geen hol.
Ook weer waar!
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:01:53 #23
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_44863152
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
Ik moest lachen, die ga ik onthouden.

Met sommige exén heb ik nog wel contact.... met sommige helemaal niet meer. hangt dus betje van de dame in kwestie af, en hoe het is uitgegaan. met sommige is het echt super gezellig dingen doen en praten, sommige moet je niet tegenkomen

En als je lang genoeg weer contact met een ex hebt, voel je weer waarom jij een man bent en zij een vrouw... kortom.. je wilt weer neuken...........

Zo vermoeiend af en toe
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_44865047
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
...

En als je lang genoeg weer contact met een ex hebt, voel je weer waarom jij een man bent en zij een vrouw... kortom.. je wilt weer neuken...........

Zo vermoeiend af en toe
Mee eensch!

[ Bericht 45% gewijzigd door Xplo op 30-12-2006 19:03:38 ]
pi_44865998
En wat nou als jouw vrienden ook vrienden van haar zijn? Dan kan je haar niet negeren en moet je echt gedag zeggen en ik maak soms een praatje.

Maar dat suckt en helpt totaal niet met het loslaten he... Tis irritant zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')