Dat zou inderdaad een stuk helpen, we zijn beide nog/weer vrijgezel. Wellicht dat je dan iets zoekt om die 'leegte' op te vullen. Maar denk dat zij er meer behoefte aan heeft dan ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:50 schreef Adurothiel het volgende:
We hebben zojuist voor ongeveer de tiende keer in 3 maanden het contact weer verbroken, maar tot dusver nam hij daarna steeds weer contact op omdat hij me terug wil
Ik denk dat het erg moeilijk is om contact te houden zolang je nog verschillende dingen wilt (de een alles of niets, de ander wil gewoon nog af en toe een gezellig babbeltje maken).
Als je beide echt eroverheen bent of een nieuwe lover hebt zal het vast makkelijker zijn.
Je kunt toch af en toe gewoon haar leegte vullen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:12 schreef Xplo het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een stuk helpen, we zijn beide nog/weer vrijgezel. Wellicht dat je dan iets zoekt om die 'leegte' op te vullen. Maar denk dat zij er meer behoefte aan heeft dan ik.![]()
Zou kunnen, ik ben dan bang dat mijn gevoelens voor het meisje weer terugkomen (heb in het verleden nogal een zwak voor haar gehad). Het was al verdomd moeilijk om over haar heen te komen. Wil niet nog een keer dezelfde ellendequote:Op zaterdag 30 december 2006 15:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je kunt toch af en toe gewoon haar leegte vullen?
En gewoon over haar heen komen en daarna vertrekken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:20 schreef Xplo het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ben dan bang dat mijn gevoelens voor het meisje weer terugkomen (heb in het verleden nogal een zwak voor haar gehad). Het was al verdomd moeilijk om over haar heen te komen. Wil niet nog een keer dezelfde ellende![]()
Om eerlijk te zijn interesseert me dat ook al geen hol.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef Roellio het volgende:
Een ex is niet voor niets een ex. Opgebokt. Af en toe via msn vragen hoe 't leven ervoor staat is wat mij betreft de grens.
Ook weer waar!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn interesseert me dat ook al geen hol.
Ik moest lachen, die ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
Contact met je ex houden. Dat is hetzelfde als rennen met losse veters.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
Contact met je ex houden. Dat is hetzelfde als rennen met losse veters.
Mee eensch!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
...
En als je lang genoeg weer contact met een ex hebt, voel je weer waarom jij een man bent en zij een vrouw... kortom.. je wilt weer neuken...........
Zo vermoeiend af en toe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |