Afgezien van het feit dat er al meer is geboden gaat ie daar echt niet voor weg. Voor 23,01 inc is ie van jou.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:19 schreef Frostie het volgende:
15 ¤ incl verzenden geboden (doos niet nodig, heb dezelfde headset alleen is het lampje stuk dus je kan niet meer zien of hij aanstaat...)
Ik zie alleen een bod van off_topic en die reageert niet meer....quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:15 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat er al meer is geboden gaat ie daar echt niet voor weg. Voor 23,01 inc is ie van jou.
Maak er 23 van (verzenden 50/50) en we hebben een deal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:41 schreef TheBoogieMan het volgende:
20 incl geboden
Nah, doe ik wel even een bod van 20 incl. ben je er alsnog vanafquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef PetervdK het volgende:
Gaat ie niet voor weg. Maakt niet uit of je de doos wel of niet wilt, blijft pakketpost ivm de voeding.
En voor die krappe 9 euro laat ik 'm lekker liggen als reserve of als kadootje als dat zo uitkomt.
Nogmaals verzoek voor een slotje...
Hmmmmz, eerst accepteer je een bod van 20 direct, maar een maand later is dat niet meer voldoende omdat de vorige bieder je naaidequote:Op woensdag 31 januari 2007 01:08 schreef PetervdK het volgende:
Nah, stel ik hetzelfde voor als bij Off_topic: verzendkosten delen, dus 23 inc. Dan is ie direct van jou.
- 1 maand waardevermindering, laten we het houden op 1 euro per week, maakt 19 euro... Mats ik je en pleur ik er een euro bij om het af te rondenquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:14 schreef PetervdK het volgende:
Jammer dat er altijd zo snel conclusies moeten worden getrokken.
Voeding mag je ook houden :-) Zoals ik zei ik heb alles alleen is het lichtje van mijn headset stuk waardoor ik niet meer kan zien dat de headset aanstaat (dus is hij erg vaak leeg...)quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:44 schreef PetervdK het volgende:
Gaat ie niet voor weg. Maakt niet uit of je de doos wel of niet wilt, blijft pakketpost ivm de voeding.
En voor die krappe 9 euro laat ik 'm lekker liggen als reserve of als kadootje als dat zo uitkomt.
Nogmaals verzoek voor een slotje...
Fijn bedankt. Maar toch maar niet. Hoop voor je dat al jouw spullen niet ook zo snel in waarde verminderen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
- 1 maand waardevermindering, laten we het houden op 1 euro per week, maakt 19 euro... Mats ik je en pleur ik er een euro bij om het af te ronden.
Tja, heb zo weinig aan een voeding, draagtasje e.d. zonder de headset zelf. Dus no thanks.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef Frostie het volgende:
[..]
Voeding mag je ook houden :-) Zoals ik zei ik heb alles alleen is het lichtje van mijn headset stuk waardoor ik niet meer kan zien dat de headset aanstaat (dus is hij erg vaak leeg...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |