quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Hapertje het volgende:
Dorine was ontroerend na wel een beetje slechte start!
dat beaam ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Hapertje het volgende:
Dorine was ontroerend na wel een beetje slechte start!
Het geeft wat rust op de een of andere manier vind ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ze zat er soms wel flink naast vandaag.
Maar ik blijf haar stemgeluid wel enorm waarderen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef Svensational het volgende:
Mag zij alstjeblieft weg, ze verpest mijn X Factor-plezier!
als je het niet over dorine had gehad dan had ik moeten lachenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
Het leek net een act, zo'n verdwaasd oud mens dat door de beveiliging heen komt en haar nummer daar gaat doen, maar als een dement oud lijk overkomt. Het sloeg echt nergens op.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
Het leek net een act, zo'n verdwaasd oud mens dat door de beveiliging heen komt en haar nummer daar gaat doen, maar als een dement oud lijk overkomt. Het sloeg echt nergens op.
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Dorine:
1. 'Let it be' van The Beatles
2. 'Here comes the sun' van George Harrison
3. 'Nothing Rhymed' van Gilbert O'Sullivan
quote:Dorine:
"Ik vind het altijd mooi als een stem iets toevoegt aan de muziek. En voor mijn eigen gevoel zat dat vanavond bij mij op het randje. Hoewel anderen daar waarschijnlijk niets van gemerkt hebben. Het jurycommentaar was mooi."
Idd opzouten met dat mensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef Svensational het volgende:
Mag zij alstjeblieft weg, ze verpest mijn X Factor-plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |