Kwa stem en gevoel kunnen die 'echte artiesten' nog wel wat van Dorine leren.quote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een beschamend optreden. Leuk, dat zo'n lief oud mens dat nog zo goed kan. Maar nu hebben we het wel gezien, en kunnen de echte artiesten wat laten zien.
Misschien, maar dat 'gevoel' is niet wat een artiest bij mij een 'echte artiest' maakt.quote:Op zondag 31 december 2006 02:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kwa stem en gevoel kunnen die 'echte artiesten' nog wel wat van Dorine leren.![]()
Alstjeblieft zeg, als alle kandidaten zo'n stem hadden als Dorine zou ik niet meer kijkenquote:Op zondag 31 december 2006 02:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kwa stem en gevoel kunnen die 'echte artiesten' nog wel wat van Dorine leren.![]()
Ze moet ook wel binnen het thema blijven hè. Het thema was party, en die zangeressen die jij noemt scharen zich daar niet onder. Dat is misschien wel een probleem voor haar. Veelzijdigheid heeft Dorine niet als eigenschap. Ze is een één-stijl-zangeres. Daarom vond ik History Repeating ook niet echt vermakelijk. Goed was het wel, maar het is gewoon niets voor Dorine. Ben benieuwd wat ze komende weken gaat zingen met bepaalde thema's.quote:Op zondag 31 december 2006 10:35 schreef Erick1985 het volgende:
Helaas was ik erg teleurgesteld in het nummer dat ze gisterenavond ten gehore bracht. Hiermee zal ze waarschijnlijk uit de race vallen. Héél slecht nummer. Als ze iets in de stijl van Norah Jones / Katie Melua / Madeleine Peyroux had gedaan, had het super geweest! Ze heeft gewoon een prachtige jazz-stem.
Moet dat in bold?quote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef Ivatje het volgende:
Dorine was vet-gaaf gister en ik hoop dat ze wint!! (of in ider geval nog verder komt)![]()
![]()
Klopt helemaal. Daarom ben ik inderdaad dus ook erg benieuwd hoe ze het volgende week zal gaan doen. Ik stem in ieder geval weer op haarquote:Op zondag 31 december 2006 14:03 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze moet ook wel binnen het thema blijven hè. Het thema was party, en die zangeressen die jij noemt scharen zich daar niet onder. Dat is misschien wel een probleem voor haar. Veelzijdigheid heeft Dorine niet als eigenschap. Ze is een één-stijl-zangeres. Daarom vond ik History Repeating ook niet echt vermakelijk. Goed was het wel, maar het is gewoon niets voor Dorine. Ben benieuwd wat ze komende weken gaat zingen met bepaalde thema's.
Van mij mag ze nog wel even blijven. Ze is gewoon een leuk mens, ik zou willen dat ik later op die leeftijd nog zo midden in het leven sta als zij. En ze brengt een lekkere discussie met zich mee uiteraard.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |