Nee maar ik denk wel dat pubers voor het grootse deel de kijkers zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus. Pubers zijn niet de enigen die naar X-Factor kijken
.
Denk jij nou niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee maar ik denk wel dat pubers voor het grootse deel de kijkers zijn
precies..quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Het had wel iets vandaag. Leuk liedje.
Maar het is toch meer grappig dan serieus te nemen.
Waar zie je mij zeggen dat het met haar leeftijd te maken heeft?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:50 schreef Renesite het volgende:
Aaaaw, omdat een oudere vrouw perfect blues muziek maakt en zingt maar gewoon oud is hoort ze hier niet thuis. Ze zit toch tussen de 14 en de 70? Simpel.
Waarmee? Ik vond dat ze het leuk doet, het een sterke muzieksoort heeft (Beter dan die Jim Jamai en die andere balzakken, muv. die van vorig jaar, ben zijn naam al kwijt) en die daarin ook perfect thuis hoort. Waarom moet er weer een verkapte Kus of andere poprock artiestjes bij komen? Daar hebben we al zát vanquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat het met haar leeftijd te maken heeft?
Dat was nou Raffaelaquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef Renesite het volgende:
muv. die van vorig jaar, ben zijn naam al kwijt)
Oh, die daarvoor dan, die ene keep the soul alivequote:
Ik vind Dorine gewoon prut, ik vergelijk haar helemaal met niks nakkes nada. Ik vind haar stom en haar zang vind ik niet mooi, dus mag ze wmb wieberen. Klaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarmee? Ik vond dat ze het leuk doet, het een sterke muzieksoort heeft (Beter dan die Jim Jamai en die andere balzakken, muv. die van vorig jaar, ben zijn naam al kwijt) en die daarin ook perfect thuis hoort. Waarom moet er weer een verkapte Kus of andere poprock artiestjes bij komen? Daar hebben we al zát van
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef Kidney_Bean het volgende:
Dorine moet erin blijven!! Mijn god ze was de enige die het programma nog een beetje iets meegaf.... Ze heeft gewoon een apart stemgeluid en blijft helemaal haarzelf.. Zeker nog een ronde verder!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |