Wel meer dan de sinlgeverkoop ja. Maar airplay is ook belangrijk, want dat is gewoon reclame.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is echt gelul. Albums leveren tegenwoordig zó veel meer op dan singles.
Niet echt. Ik zeg dat Dorine minder kans heeft op een carrière na X-factor. Om de redenen die ik al meerdere keren herhaald heb.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus is het einde van het liedje dat alle mensen die nu aan de X-factor meedoen een gelijke kans hebben. Een gelijke kans om te winnen, gelijke kans om op nummer 1 te komen én een gelijke kans op carrière... Ongeacht leeftijd of pluimage.... We zijn het dus gewoon met elkaar eens!
Je kan Dorine trouwens nog steunen in de finaleranglijstjes, zie sigquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus is het einde van het liedje dat alle mensen die nu aan de X-factor meedoen een gelijke kans hebben. Een gelijke kans om te winnen, gelijke kans om op nummer 1 te komen én een gelijke kans op carrière... We zijn het dus gewoon met elkaar eens!
Dát dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan Dorine trouwens nog steunen in de finaleranglijstjes, zie sig.
Ik ben echt benieuwd naar het materiaal van Dorine na X Factor. Denk dat in haar genre genoeg ruimte is om leuk te scoren.
Kom ik de hele tijd, maar dat interesseert je niet want ze komen je niet uit. En voor wat betreft dat waaihoofd; daarvoor lever jij om de haverklap de argumenten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je gewoon eens met argumenten zou komen.
Wat een kolder. Heb je al eens geprobeerd om een dag geen domme lul te zijn? Misschien bevalt het je wel.quote:Maar dat hoeft iemand die zijn posts afsluit met V. natuurlijk niet.
Moi?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:49 schreef Svensational het volgende:
Zeg V., neem je dit forum niet een beetje te serieus?
Je hebt gelijk. Anders ga ik nog te veel op jou lijken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:47 schreef Verbal het volgende:
Wat een kolder. Heb je al eens geprobeerd om een dag geen domme lul te zijn? Misschien bevalt het je wel.
V.
Zou kunnen maar de markt is voor al die Maudjes en Jimmies ook niet enorm gebleken en je blijkt pas echt te scoren als je de dingen gaat doen die je liggen:quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet echt. Ik zeg dat Dorine minder kans heeft op een carrière na X-factor. Om de redenen die ik al meerdere keren herhaald heb.
Je hebt gelijk. Daarom denk ik dat Dorine weinig kans maakt om een verdere zangcarrière op te bouwenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou kunnen maar de markt is voor al die Maudjes en Jimmies ook niet enorm gebleken en je blijkt pas echt te scoren als je de dingen gaat doen die je liggen:
Jamai --> goede musicals, Jim --> foute musicals, Boris --> laatste cd met jazzfunk, Maud --> gewoon hockeyen en bek houwe, winnares laatste keer --> kind krijgen en bek houwe
Waarom? Als ze zich ontwikkelt tot een aardige klassieke jazz-zangeres bij een leuk label dan maakt ze juist heel veel kans. Je ziet aan Trijntje en Boris dat juist die markt heel groot is momenteel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Daarom denk ik dat Dorine weinig kans maakt om een verdere zangcarrière op te bouwen.
Misschien ligt daar haar kans ja. Maar ik denk dat ze daar inmiddels ook wel te oud voor is. Ze stapt er echt nu net in, en dat lijkt me heel erg moeilijk voor iemand op die leeftijdquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Als ze zich ontwikkelt tot een aardige klassieke jazz-zangeres bij een leuk label dan maakt ze juist heel veel kans. Je ziet aan Trijntje en Boris dat juist die markt heel groot is momenteel.
Maar Trijntje was een jaar of 20 toen ze bekend werd. en Boris is ook jongquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Als ze zich ontwikkelt tot een aardige klassieke jazz-zangeres bij een leuk label dan maakt ze juist heel veel kans. Je ziet aan Trijntje en Boris dat juist die markt heel groot is momenteel.
Ja nou en, Dorine is nog niet terminaal hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar Trijntje was een jaar of 20 toen ze bekend werd. en Boris is ook jong
X-factor trekt waarschijnlijk toch jong pulbiek, en die zitten niet op Dorine te wachten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja nou en, Dorine is nog niet terminaal hoor.![]()
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja nou en, Dorine is nog niet terminaal hoor.![]()
Dan is het gek dat ze met zo'n grote overmacht de wild card ronde won, dat geloof ik dus niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
X-factor trekt waarschijnlijk toch jong pulbiek, en die zitten niet op Dorine te wachten.
Maar pubers nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben jong en ik vind haar tof, en ben lang niet de enige. Hier zitten genoeg Dorine fans van rond de 20.
En dan nog, ik weet zeker dat er in die doelgroep ook Dorine-aanhangers zitten. Je hebt ook genoeg pubertjes met smaakquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus. Pubers zijn niet de enigen die naar X-Factor kijken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |