Nu je het zegt..quote:Op maandag 8 januari 2007 08:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is met Idols toch ook altijd zo?
Whehe.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is echt de 65+ versie van Karen uit Will & Grace daar
Haha inderdaad jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is echt de 65+ versie van Karen uit Will & Grace daar
En rafakwella niet wilde je zeggen?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Als Dorine wint, maakt ze één hit. Daarna is het gewoon over. Niemand luistert dan nog naar die vrouw. Waarom? Omdat ze nu een hype is, maar zodra xfactor is afgelopen zijn de mensen het wel zat.
Een movie-soundtrackquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:41 schreef Erick1985 het volgende:
Zoals ik al eerder zei; Ik ben zooooo benieuwd wat voor nummer Dorien aankomende zaterdag gaat zingen![]()
Hmm ik gok P!nk - Feel Good Timequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:41 schreef Erick1985 het volgende:
Zoals ik al eerder zei; Ik ben zooooo benieuwd wat voor nummer Dorien aankomende zaterdag gaat zingen![]()
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’ aan de overgebleven kandidaten van X FACTOR.
Dorine
“Een actrice die in een film over mijn leven zou spelen zou ik moeten samenstellen uit een paar verschillende vrouwen: Ella Fitzgerald, Doris Day, Jeanne Moreau, Adèle Bloemendaal en Meryl Streep. Het zou een tragi-komedie zijn, met de titel ‘Door, de winterharde laatbloeier gaat door’, of zoiets. Ik laat daarin mijn zoektocht zien naar écht oud en écht wijs worden zien, met de onverschrokken moed en vrolijkheid van een meisje. En wat er ook zeker in naar voren moet komen is dat ik sowieso altijd zal blijven zingen. En aan het einde komt alles natuurlijk goed!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |