Ik denk dat Henk met d'r slaaptquote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de mensen achter de schermen heeft omgekocht![]()
Kennelijk denken heel wat mensen daar anders over. Of moet ze nu EXIT, alleen omdat jij het vindt? Wat wel en niet past in het programma, hangt van het grote publiek af en dat is nu net waar het hele programma over gaat!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef nikky10 het volgende:
Ze zal vast wel lief zijn hoor, en ze heeft wel een warme stem, maar ik blijf erbij dat ze niet in het programma past.
Ze begint te laat met zingen, loopt te traag van het podium af, sorry maar Dorine EXIT
Ja, dat is met Idols toch ook altijd zoquote:Op maandag 8 januari 2007 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Als Dorine wint, maakt ze één hit. Daarna is het gewoon over. Niemand luistert dan nog naar die vrouw. Waarom? Omdat ze nu een hype is, maar zodra xfactor is afgelopen zijn de mensen het wel zat.
Dat is puur persoonlijk vrees ikquote:Op maandag 8 januari 2007 10:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dat Jazz-achtige gezang gaat snel vervelen hoor. Ze zingt elk nummer hetzelfde.
Nou ik denk niet dat ze iets gebruikt, maar ze kwam deze keer wel erg stil enzo over. Maar heel tof dat ze weer door is!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:13 schreef UncleFunk het volgende:
Volgens mij snuift zij iets, zo wazig als dat ze is
Kalmeringsmiddelquote:Op maandag 8 januari 2007 11:28 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze iets gebruikt, maar ze kwam deze keer wel erg stil enzo over. Maar heel tof dat ze weer door is!Ben heel benieuwd wat ze volgende week gaat zingen!
Het is misschien een reactie op het eerste deelquote:Op maandag 8 januari 2007 12:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer niet, van wie is het, Bonnie of misschien van Luv?
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het is misschien een reactie op het eerste deel![]()
Ik deed iets door er niet op in te gaan, iets wat je bij mijn post ook niet al te serieus had moeten doenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tsss jammer ben wel benieuwd wat je zal doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |