Gebruik mijn OPquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:16 schreef SpecialGuest het volgende:
Game on, OP volgt!
Ik vooral op haar laatste!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dorine. Verheug me echt op haar optreden.
Het programma overleven heeft niets te maken met platen verkopen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:15 schreef BVO het volgende:
Waarom zou Dorine geen kans hebben? Wat je nodig hebt om na het programma te overleven is authenticiteit, écht anders zijn dan anderen of iets speciaals hebben om zonder het programma óók mensen te boeien. Dat heeft Doine denk ik wel degelijk, allen voor een ander publiek dn tijdens de vorige Idols gebruikelijk was. Je denkt te bekrompen over de afzetmogelijkheden.
Dat meen je toch niet???quote:
Mwa, Jamai timmert ook goed aan de weg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
Dorine maakt wel degelijk een kans op een nummer 1 hit natuurlijk, en dan doet ze het net zo goed of slecht als de andere Idols-winnaars.
Ze kan zonder problemen een nummer 1 hit scoren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het programma overleven heeft niets te maken met platen verkopen.
Goh, een echte expertquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het programma overleven heeft niets te maken met platen verkopen.
Precies SCH!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
Dorine maakt wel degelijk een kans op een nummer 1 hit natuurlijk, en dan doet ze het net zo goed of slecht als de andere Idols-winnaars.
Die OP ookquote:
Ik vind Dorine gewoon stom en hoop dat ze er snel uit ligt. Van mij geen betogen o.i.d.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies SCH!
Ik vind het zo ontzettend kortzichtig om ervan uit te gaan dat succes iets leeftijdsgebonden is... Dat een ouder iemand per definitie niet verkoopt en er alleen op gestemd wordt omdát die persoon ouder is. Ik weet ook wel dat de underdog per definitie een hoop symphatiestemmen krijgt, maar ik weiger Dorine te zien als underdog. Daar is ze gewoon veel te goed voor.
Ik vind het vreselijk kortzichtig om te denken dat een ouder iemand wel een kans maakt. Puh-lease, waarom denk je dat de top40 vol staat met 50 cent achtige troep?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies SCH!
Ik vind het zo ontzettend kortzichtig om ervan uit te gaan dat succes iets leeftijdsgebonden is... Dat een ouder iemand per definitie niet verkoopt en er alleen op gestemd wordt omdát die persoon ouder is. Ik weet ook wel dat de underdog per definitie een hoop sympathiestemmen krijgt, maar ik weiger Dorine te zien als underdog. Daar is ze gewoon veel te goed voor.
Moet je haar vooral op 3 zetten in je pronoquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook wel zin in de finale.
Nee, maar dat kan gefixt worden!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:21 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Heb je, in plaats van dit plaatje: [afbeelding] ook iets met 'Topic #1' ofzo?
Ik vind het wel tof, een beetje rellenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Dorine gewoon stom en hoop dat ze er snel uit ligt. Van mij geen betogen o.i.d..
De finale besaat uit 3 actsquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je haar vooral op 3 zetten in je prono.
Misschien omdat dát hetgeen is waar mensen mee overspoelt worden momenteel? Zou het niet heerlijk zijn als er weer wat meer variatie komt, wat meer persoonlijkheden en types?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het vreselijk kortzichtig om te denken dat een ouder iemand wel een kans maakt. Puh-lease, waarom denk je dat de top40 vol staat met 50 cent achtige troep?
Laat de finale nou toevallig uit 3 acts bestaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je haar vooral op 3 zetten in je prono.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |