Waarmee precies gezegd is waarom ik NIET op een vrouw gestemd hebquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De hoogst genoteerde vrouw is Katie Malua, op 32
Kan mn lijstje niet vinden, maar volgens mij heb ik ook op geen vrouw gestemdquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De hoogst genoteerde vrouw is Katie Malua, op 32
(ik heb Liesbeth List niet meegerekend, die zingt samen met Ramses)
Dat is waar, maar daar heb ik ook niet op gestemd. Volgens mij op Redemption Song.... staat die er eigenlijk in?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zong good old Bob niet: 'No woman no cry'?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daar heb ik ook niet op gestemd. Volgens mij op Redemption Song.... staat die er eigenlijk in?
Nr. 7 heeft nog wel een vrouw die mee mag zingen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan mn lijstje niet vinden, maar volgens mij heb ik ook op geen vrouw gestemd![]()
Belachelijk trouwens dat Katie Melua op 32 de hoogstgenoteerde vrouw is... zou verboden moeten worden.
Verder staat alleen Bette Midler (op 34) in de top 100quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan mn lijstje niet vinden, maar volgens mij heb ik ook op geen vrouw gestemd![]()
Belachelijk trouwens dat Katie Melua op 32 de hoogstgenoteerde vrouw is... zou verboden moeten worden.
Ik ben voor doodschieten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
There's a keeey....to open doorsquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:35 schreef Neleos het volgende:
Dit klinkt als een nummer van 2 Brothers On The Fourth Floor![]()
Die jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
There's a keeey....to open doors![]()
Komt dat plaatje maar uit 1989 ?? Dacht dat het veel ouder was . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef nipeng het volgende:
John Hiatt - Have a little faith in me (1989)
Staat op m'n cassette-bandje "the tophits van '89"quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Komt dat plaatje maar uit 1989 ?? Dacht dat het veel ouder was . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |