abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44852718
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee. Maar types als klez wel
pi_44852723
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee. Maar types als klez wel
gelukkig want dat is de grootste bullshit.
pi_44852724
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef rednajt het volgende:
pffffffffffffffffffff wat een gelul zo langzamerhand hier in deze topic...

Saddam Hoessein is bijna 70 jaar geworden...nou dat halen de meeste irakezen volgens mij niet eens..en zeker met zijn loopbaan waarbij de kans groot was dat hij door iemand van zijn leger of familielid vermoord zou worden over de jaren mag hij niet klagen....hij mag blij zijn dat hij nog zo oud is geworden....
Ze hadden 'm inderdaad ook nog wat jaren weg kunnen laten kwijnen.

Voor veel irakies is het volgens mij goed dat ie opgeknoopt is, maar hij wordt nu wel een martelaar
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_44852727
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zijn tenminste wel lekker rap daar. 2 maanden na veroordeling is het gedaan. Daar kan de VS nog wat van leren.
Nederland ook! Of ben ik nou weer te kort door de bocht??!!
pi_44852728
Jonge al die filmpjes stoppen op het spannende moment.
't is net GTST.
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:26:00 #126
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44852732
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:25 schreef klez het volgende:

[..]

zwak.
Blij dat je het zelf toegeeft. Waarom geloof je het dan?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44852737
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:25 schreef Dark_Killah het volgende:
't is net GTST.
Een echte cliffhanger.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 12:26:32 #128
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44852739
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:14 schreef klez het volgende:

[..]

Ik geef er toch de voorkeur aan de verantwoordelijkheid bij de dader te leggen.
Ik ook. Saddam was verantwoordelijk voor een hoop doden, om zelf aan de macht te kunnen blijven.

De Amerikanen zijn ook verantwoordelijk voor een hoop doden. Dat doen ze ook om de macht in handen te houden.

Wat is het verschil?

Sterker, voor een aanzienelijk deel vechten de Amerikanen tegen dezelfde groepen als Saddam destijds, waaronder alle mujahideen of jihadisten.

"Saddam had heel veel bloed aan zijn handen" lees ik net op de FP, een reactie van iemand in Den Haag. Nagenoeg hetzelfde bloed als de Amerikaanse regering nu, waaraan wij ook hebben meegeholpen, denk ik dan.

Maar goed, we waren dan ook niet in Irak voor humanitaire doeleinden, om een dictator af te zetten of om democratie te brengen. We waren er voor de massavernietigingswapens en omdat Irak een bedreiging voor het westen was.
pi_44852742
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:25 schreef Dark_Killah het volgende:
't is net GTST.
Valt me nog mee dat het niet wordt onderbroken voor een reclameblok.
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:26:43 #130
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44852746
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:15 schreef klez het volgende:

[..]

Ja, die moslimfundamentalisten overtreffen hem waarschijnlijk nog wel. Los van het feit dat het aantal van 670.000 nogal discutabel is.
komt je zeker niet goed uit he?

deze telling is trouwens op dezelfde manier gemaakt als bij natuurrampen wordt gehanteerd.

of het er nu 300.000 of 600.000 zijn maakt niet zo veel uit. de amerikanen zijn onder valse voorwenselen een oorlog begonnen. en daarom zijn zij schuldig aan massa moord.

en 3000 van hun eigen soldaten lieten het leven voor leugens en bedrog

de hele oorlogskliek (bush,rumsfeld,chaney en rice) zou opgepakt en veroordeeld moeten worden.
pi_44852747
RIP
pi_44852753
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:26 schreef Disorder het volgende:

[..]

Een echte cliffhanger.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_44852757
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Blij dat je het zelf toegeeft. Waarom geloof je het dan?
pro-usa maybe?
pi_44852770
quote:
Bush: All foreign nationals must leave Iraq now for security reasons (CNN)
Irakezen mogen blijven.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 12:28:04 #135
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44852772
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:25 schreef klez het volgende:

[..]

zwak.
Nog een paar postings en je krijgt weer een LV pavlov reactie over hoofdlettergebruik.
pi_44852789
Ik heb het gemist.
pi_44852820
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:27 schreef Caesu het volgende:

[..]

Irakezen mogen blijven.
Eigen volk als laatst
pi_44852845
quote:
Waar blijft de tussenbeschouwing.
pi_44852865
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:31 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Waar blijft de tussenbeschouwing.
pi_44852881
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oh, hij heeft het vuurtje in Irak niet aangewakkert/miljoen x verergert?
Ja En!

Er is geen rotland in dat hele Midden Oosten dat een stabiele democratie wil.Weet je waarom omdat als leiders van een land daar op een ander af gaan geven dat alle ellende hun schuld is dan kijkt de bevolking niet rond hoe slecht ze het hebben door toedoen van hun eigen staats en religieleiders

Er zal in Nederland best iets mis zijn maar we hebben het nog altijd beter als zij en zolang het geweld in die zandbak blijft en de olie hierheen komt interresseert het me niets wat daar gebeurt. Kennelijk zijn de groeperingen daar het nog niet zat om elkaar af te maken en hun nageslacht geen enkele hoop op een goede toekomst te bieden. Terwijl ze dat wel kunnen, ze hebben zelf de mogelijkheid in handen om er iets van te maken.

Ik ben het met je eens dat bush het vuurtje heeft aangewakkert maar Saddam had ook niet het eeuwige leven gehad en dan had er precies hetzelfde gebeurt. want het hele kaartspel onder hem had dan ruzie gaan maken en ze hebben niet saddams "talent" om de bevolkinggroepen uit elkaar te houden in mijn ogen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:33:33 #142
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44852897
zijn we weer
pi_44852918
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:26 schreef Disorder het volgende:

[..]

Een echte cliffhanger.
Oh zo, 'k zag het pas na drie keer lezen.
pi_44852944
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja En!

Er is geen rotland in dat hele Midden Oosten dat een stabiele democratie wil.Weet je waarom omdat als leiders van een land daar op een ander af gaan geven dat alle ellende hun schuld is dan kijkt de bevolking niet rond hoe slecht ze het hebben door toedoen van hun eigen staats en religieleiders

Er zal in Nederland best iets mis zijn maar we hebben het nog altijd beter als zij en zolang het geweld in die zandbak blijft en de olie hierheen komt interresseert het me niets wat daar gebeurt. Kennelijk zijn de groeperingen daar het nog niet zat om elkaar af te maken en hun nageslacht geen enkele hoop op een goede toekomst te bieden. Terwijl ze dat wel kunnen, ze hebben zelf de mogelijkheid in handen om er iets van te maken.

Ik ben het met je eens dat bush het vuurtje heeft aangewakkert maar Saddam had ook niet het eeuwige leven gehad en dan had er precies hetzelfde gebeurt. want het hele kaartspel onder hem had dan ruzie gaan maken en ze hebben niet saddams "talent" om de bevolkinggroepen uit elkaar te houden in mijn ogen.
Precies, van binnenuit had Saddam moeten worden geliquideert!
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:36:41 #145
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_44852958
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja En!

Het is nog erger: Saddam is ook grotendeels verantwoordelijk voor de huidige rotzooi. Hij heeft doelbewust de confrontatie met de VS gezocht en zijn straffe regime en de frustratie van Iraaks gevoelens gedurende zijn "regeerperiode" leidde tot de huidige geweldsexplosie. Net zoals in het voormalige Joegoslavie is gebeurd na het wegvallen van Tito.
Zoals gebruikelijk laten linkse Europeanen het het liefst gebeuren. Tenzij het henzelf overkomt. Dan is Amerikaanse hulp toch niet zo heel overbodig.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_44852987
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:36 schreef klez het volgende:

[..]

Het is nog erger: Saddam is ook grotendeels verantwoordelijk voor de huidige rotzooi. Hij heeft doelbewust de confrontatie met de VS gezocht en zijn straffe regime en de frustratie van Iraaks gevoelens gedurende zijn "regeerperiode" leidde tot de huidige geweldsexplosie. Net zoals in het voormalige Joegoslavie is gebeurd na het wegvallen van Tito.
Zoals gebruikelijk laten linkse Europeanen het het liefst gebeuren. Tenzij het henzelf overkomt. Dan is Amerikaanse hulp toch niet zo heel overbodig.
Dus eigenlijk heeft Saddam alles gedaan en is Amerika de reddende engel?
pi_44853011
Wat jammer dat saddam al zo snel veroordeeld en geexecuteerd is, nu is er weer een onderwerp minder om het over te hebben in het irak na de oorlog deel XXXX.

Als ik hier zo de opinie lees heb ik het idee dat sommigen het jammer vinden dat hij niet live tijdens prime time gevieendeeld is. Nou dit geeft in mijn optiek ook al aan hoever sommige figuren in de westerse wereld alweer op de weg terugweg naar het barbarisme zitten. Het barabarisme waarvan diezelfde personen irak proberen te bevrijden.

The Horror. . . The Horror. . .
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:40:38 #148
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_44853047
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heeft Saddam alles gedaan en is Amerika de reddende engel?
Nou nee. De incompetentie van de Texaanse paardenboer heeft elke glans wel verwijderd van deze operatie. Helaas...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_44853054
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Wat jammer dat saddam al zo snel veroordeeld en geexecuteerd is, nu is er weer een onderwerp minder om het over te hebben in het irak na de oorlog deel XXXX.

Als ik hier zo de opinie lees heb ik het idee dat sommigen het jammer vinden dat hij niet live tijdens prime time gevieendeeld is. Nou dit geeft in mijn optiek ook al aan hoever sommige figuren in de westerse wereld alweer op de weg terugweg naar het barbarisme zitten. Het barabarisme waarvan diezelfde personen irak proberen te bevrijden.

The Horror. . . The Horror. . .
Het is denk ik meer een stukje zekerheid dát hij echt hangt ipv het genieten van een ophanging.
pi_44853077
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:40 schreef klez het volgende:

[..]

Nou nee. De incompetentie van de Texaanse paardenboer heeft elke glans wel verwijderd van deze operatie. Helaas...
Er wás geen glans in deze operatie, het was een manier om snel olie te krijgen en het klusje van GwB senior af te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')