abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:12:29 #221
3542 Gia
User under construction
pi_44853961
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je hebt dus geen bron? Dat nemen we dan maar aan. Dus toen jij zei dat er duizenden moslims in martelkampen stierven, zei je dingen die niet waar zijn.
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld, maar neem jij het te letterlijk op.
pi_44853990
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld, maar neem jij het te letterlijk op.
O, was het sarcastich. Ja, ik vatte hem al niet.
pi_44853993
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je hebt altijd van die linkse jankzakken ertussen zitten.
Wat een onzin, Jullie vergeten voor het gemak maar even dat iedereen die een familielid kwijt is wilde dat Saddam elke naam te horen kreeg van elk slachtoffer dat hij had gemaakt! Dat zou voor de nabestaanden een stukje erkenning zijn. Nu is het proces erdoorheen gedrukt en Saddam veroordeelt voor een aanval in ´82 en voor het gemak is al het andere vergeten. Dát is pas een schande!
pi_44854010
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat betreft de militaire bijdrage aan de bezetting van ná de inval. Balkenende had het politiek gesteund, zoals je wel weet, en dat op basis van informatie. Daarover moet openheid komen.
Wat een onzin, we weten allemaal dat er meerdere redenen waren voor steun. Wat haalt een onderzoek nou uit? Het kost een boel geld, tijd en gezeur en niemand wordt er beter van.
pi_44854023
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:12 schreef klez het volgende:

[..]

Nee maar het is toch een goede reden waarom Bush moet hangen. Of Balkenende. Itt Saddam, die mag niet hangen.
Ik vind het geen goede reden. Ik vind ook niet dat Bush moet hangen. Of Balkenende. En Hoessein ook niet.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:15:03 #226
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_44854038
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:11 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Zalm en ik zijn idd links
Ik ben het helemaal eens met Zalm. Prima dat Saddam weg is, verder niet meer bij stilstaan.
quote:
Demissionair minister en vice-premier Zalm vindt dat de ophanging van Saddam Hussein "barbaars" is. Dat zei Zalm als vervanger van premier Balkenende in het TROS-programma Kamerbreed.

Zalm zei dat hij liever had gezien dat Saddam een levenslange gevangenisstraf had moeten uitzitten. Anderzijds wees hij erop dat er is gehandeld volgens Iraaks recht en dat bijvoorbeeld ook de Verenigde Staten de doodstraf kennen.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_44854067
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat een onzin, we weten allemaal dat er meerdere redenen waren voor steun. Wat haalt een onderzoek nou uit? Het kost een boel geld, tijd en gezeur en niemand wordt er beter van.
Het zou bijvoorbeeld kunnen blijken dat Balkenende besloten heeft op basis van ongeveer niets, terwijl z'n eigen inlichtingendiensten iets anders zeggen, een illegale invasie te steunen. In dat licht kan ik begrijpen dat onze premier onderdaad vindt dat niemand er iets beter van wordt.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:15:49 #228
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_44854068
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik vind het geen goede reden. Ik vind ook niet dat Bush moet hangen. Of Balkenende. En Hoessein ook niet.
Oh ja je schreef wat anders. Vandaar.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_44854081
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

En Hitler?
pi_44854084
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef klez het volgende:

[..]

Oh ja je schreef wat anders. Vandaar.
Wel, je begrijpt wel wat ik bedoelde, nam ik aan.
pi_44854090
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef klez het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal eens met Zalm. Prima dat Saddam weg is, verder niet meer bij stilstaan.
[..]
Sadam had gewoon levenslang opgesloten moeten worden. En daar ben ik het helemaal mee eens.
pi_44854094
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:16 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

En Hitler?
Hitler ook niet. En James Brown ook niet.
pi_44854098
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat doen sommige mensen nou moeilijk? Een vreselijke man is dood! Nee daarmee is niet alles opgelost, maar alle beetjes helpen...
Wat heeft het precies geholpen dan? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_44854117
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het zou bijvoorbeeld kunnen blijken dat Balkenende besloten heeft op basis van ongeveer niets, terwijl z'n eigen inlichtingendiensten iets anders zeggen, een illegale invasie te steunen. In dat licht kan ik begrijpen dat onze premier onderdaad vindt dat niemand er iets beter van wordt.
Wat heeft het dan voor zin? Vertel!

Gewoon weer links betuttelend gezeik om niets.
pi_44854130
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:06 schreef Monidique het volgende:
Ik ben helemaal niet persoonlijk verantwoordelijk en ik ervaar geen schuldgevoel.
Waarom vind je het dan beschamend? Plaatsvervangend schuldgevoel, dan?

Saddam's dood is doodgewoon het gevolg van zijn daden. Saddam ophangen was de allerbeste oplossing.

Als ze hem levenslang vast hadden gezet hadden zijn volgelingen nog steeds een leider gehad. Wat denk je dat er DAN allemaal gebeuren zou? Denk je dat ze hem gevangen hadden kunnen houden met zoveel machtige volgelingen?

Kijk naar wat er met Nelson Mandela gebeurd is. Zijn volgelingen hebben het voor elkaar gekregen dat hij vrijgekomen is. Als de Zuid-Afrikaanse regering Mandela ter dood had gebracht, dan hadden ze nu waarschijnlijk nog apartheid gehad. Zeer foute beslissing voor die Zuid-Afrikaanse regering.

Ik neem Mandela maar eens een keer als voorbeeld in plaats van Hitler. Maar wat denk je dat er gebeurd was als Hitler nog had geleefd? Denk je niet dat het Nazisme nu dan veel groter was geweest?

Voordat je over 'blabla Hitler' begint. Voor de Irakese bevolking was Saddam Hussein net zo erg als Adolf Hitler voor ons was. Ik vind het prima te vergelijken. Een bloedige dictator wordt niet minder erg naarmate hij verder weg van mijn huis leeft.
pi_44854131
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik en een boel andere mensen voelen zich er beter door
pi_44854134
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:17 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat heeft het dan voor zin? Vertel!

Gewoon weer links betuttelend gezeik om niets.
Dat zal het inderdaad wel zijn.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:18:27 #238
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44854137
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Stuk gerechtigheid voor de mensen die tijdens het schrikbewind dierbaren zijn verloren.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:18:54 #239
154880 Bolter
Awesomeness
pi_44854152
Tja, ben het niet eens met de doodstraf en vind het jammer dat hij niet berecht is voor zijn andere misdaden. Maar goed, die man moest gewoon dood en weg. Levenslang opsluiten is ook niet goed voor de situatie.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44854155
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:18 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Stuk gerechtigheid voor de mensen die tijdens het schrikbewind dierbaren zijn verloren.
Jij kent ze?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')