nja, Rem geeft wel een stuk meer info over de death notes en is een stuk loyaler, terwijl Ryuk alles als een spelletje ziet waar hij naar zit te kijken. Rem zou dus logisch een betere keus zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:25 schreef wdn het volgende:
Misa in de film Death Note = http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Erika%20Toda&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi
[afbeelding]
Kawaii![]()
Oh en ik kan me niet voorstellen dat Ryuk zomaar weggedaan kan worden. Of zou Light idd zijn boekje teruggeven en het verder met Rem doen? Tis een vrouwelijke shinigami itt tot Ryuk maar mooi is ze niet echtGeef me dan maar Misa.
Om na te gaan of dit klopt heb ik zo'n mega spoiler gelezen dat ik spijt heb dat ik ben gaan zoekenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:03 schreef DropjesLover het volgende:
en dat maakt ook niet uit, aangezien misa de levensjaren van de op haar verliefde shinigami heeft gekregen, hoogstwaarschijnlijk ontzettend veel dus.
raw is uit en een zeer onbekende fansub, wacht wel tot iets bekendere namen voorbij komen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:00 schreef wdn het volgende:
16 is net uitgekomen. Iemand al bezig met downloaden of die 16 al gezien heeft?
Mwah, in het begin wel, maar later valt het 'kijk mij ik ben een god' best mee. Ryuk vind ik zelfs steeds grappiger worden, ook al doet hij weinig. Wat hij doet is wel grappigquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb de eerste 2 gezien, vond het eigenlijk niet zo spannend..
Het arrogante "Kijk-Mij-Ik-Ben-God-gedeelte" was toch wel een dooddoener..![]()
Zal wel aan mij liggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |