SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef ImmovableMind het volgende:
Verschrikkelijk lettertype en waarom opeens al die humor in de serie, niet gepast en het mag van mij weer snel verdwijnen. Past gewoon niet.Eens is over het lettertype.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met groot beeld was het hier nog wel te doen.
GEEN manga lezen. Want de Anime volgt de manga. Dus als je het leest, dan spoil je allse voor jezelf.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:05 schreef stroopje het volgende:
Ik ben net bij ep 15 ( heb de manga nog niet gelezen ) maar wat ik me tot nu toe afvraag is stel je eens voor als de andere shinigami ook een paar death notes gaan geven wat zou er dan gebeuren.![]()
Ik las ergens dat er totaal 35 eps zijn dus wordt het kat en muisspel tussen L en Light of kunnen we nog andere Kira's verwachten ( lijkt mij goed idee voor een 2de seizoen)
me 2... denk vele welquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef torn_Machina het volgende:
Ik wacht wel op die van Animanda.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:32 schreef rakotto het volgende:Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef wdn het volgende:misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en als het goed is krijg ik een berichtje zodra er een sub vrij is.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef wdn het volgende:
rakotto:Ik had de manga ook gelezen. Alleen was dat al een anderhalf jaar geleden. Het is ook de enige manga die ik gelezen heb. Alleen toen wist ik ook niet dat er een anime zou komen.SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en als het goed is krijg ik een berichtje zodra er een sub vrij is.
lolquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik had de manga ook gelezen. Alleen was dat al een anderhalf jaar geleden. Het is ook de enige manga die ik gelezen heb. Alleen toen wist ik ook niet dat er een anime zou komen.
SPOILER: extreme spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:01 schreef wdn het volgende:
[..]
lolDat is ook echt handig om hier te posten. Alsof er geen nieuwsgierige achterlopers zijn.SPOILER: extreme spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezen op eigen risico hequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is ook echt handig om hier te posten. Alsof er geen nieuwsgierige achterlopers zijn.![]()
Ja precies, vooral de spoiler die ik las was een geweldig grote spoiler. Heeft het wel een beetje bedorven voor me... maar, ik zal toch verder kijken!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef rakotto het volgende:
Spoil @ Deathnote is absoluut niet leuk, omdat het meestal een cliffhanger als einde heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |