quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet lezen als je niets wil weten.. over DN in het algemeen.Ga anders de Manga lezen, dan kom je er snel genoeg achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ik het weet is al erg genoeg. Eigenlijk wil ik niet weten wanneer, zodat het toch nog een beetje verrassing is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:09 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga anders de Manga lezen, dan kom je er snel genoeg achter![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef Space-Chinees het volgende:
Death note 14
Dit is echt spannendWat een aflevering weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan echt niet wachten tot episode 15SPOILER: ook deathnote 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wat een aflevering weerIk heb net de samenvattingen van de manga doorgelezen.SPOILER: ook deathnote 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel geniale plotten. Zelfs nu ik weet hoe het gaat lopen blijft het boeiend om naar de anime series uit te kijken.
Heb trouwens wel de film (part 1) gezien. Die vond ik wel best lame.
EP14 was echt geniaal!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:09 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga anders de Manga lezen, dan kom je er snel genoeg achter![]()
Ja ik ook. Weet nog niet welke nou de beste groep is atm.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond die subs van WB erg irritant klein.
Animanda, de rest is matig of slecht.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ja ik ook. Weet nog niet welke nou de beste groep is atm.
SPOILER: DN ep 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subs van ANFS btw. Bevielen me erg goed, al kan het lettertype iets duidelijker. En ze waren 1 zin vergeten te vertalen. Maar voor de rest een goede sub wmb.
Ga de manga lezen, want daar is het op gebaseerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ook het einde van 15 gezien en gewoon weer een geniale ep ! Erg knap hoe de makers het vol houden met geniale eps maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |