het is geen tentacle hentai sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:31 schreef outcast_within het volgende:
hmm kijken of mijn slechte smaak deze anime aankan
Er zit toch wel tenminste een half dozijn aan meisjes die de hoofdpersonage leuk vind (ieder met een eigen dramatische twist). En dat hij dan niet kan kiezen en daardoor iedereen pijn doet (zichzelf incluis) maar na 2 tergende hartverscheurende afleveringen hij uiteindelijk toch samen komt met zijn jeugdvriendin?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het is geen tentacle hentai sorry![]()
![]()
mmh ongeveer ongeveer hahahquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Er zit toch wel tenminste een half dozijn aan meisjes die de hoofdpersonage leuk vind (ieder met een eigen dramatische twist). En dat hij dan niet kan kiezen en daardoor iedereen pijn doet (zichzelf incluis) maar na 2 tergende hartverscheurende afleveringen hij uiteindelijk toch samen komt met zijn jeugdvriendin?
Heb wel 2 fansubs van 13 gevonden. Ben er eentje van Under9000?? aan het proberenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:29 schreef koffiegast het volgende:
kzie nog steeds geen fansub van 13...licensed
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:56 schreef koffiegast het volgende:
Ik heb hem onderhand ook gevonden en gekeken (in kwartier binne)
erg goed en een zeer vasthoudend einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Space-Chinees op 14-01-2007 19:56:11 ]
spoilers wil jequote:Op zondag 14 januari 2007 00:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Betekent dus dat Light in bezit komt van 2 death notes en nog een death god erbij.
Yes, please..quote:
SPOILER: Death Note 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas was deze sub en encode wel van een STUK mindere kwaliteit dan LE of TW![]()
zo'n 35 ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:52 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ben begonnen met kijken tot aflevering 7, het is een erg gave serie![]()
Is er al bekend hoeveel afleveringen er nog komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan echt niet wachten tot episode 15
Edit:
Dit kan ik niet afwachten. Ik ga de manga lezen
[ Bericht 11% gewijzigd door Space-Chinees op 17-01-2007 14:20:37 ]
Top!quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:35 schreef torn_Machina het volgende:
Ep 14 van Deathnote is uit. Deze keer een speedsub van White Bunny (WB).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |