Ik heb er 2... welke?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:30 schreef koffiegast het volgende:
Ik wil jouw avatarmet sakura die mept
http://pmklaassen.com/avatar/sakura_vs_kakashi.gifquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef koffiegast het volgende:
[..]
die datm ze mept in de grond en naruto enzo verstijfd van angst zijn
thanks! fuckin pwnsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://pmklaassen.com/avatar/sakura_vs_kakashi.gif
En nu weer deathnote
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik begin DN eigenlijk een beetje zat te worden.Ongelooflijk dat ik dit zeg.
Kweet niet, het verhaal begint me een beetje te vervelen ofzo.quote:
Ik zou maar weer beginnen met kijken want het verhaal gaat binnenkort drastisch veranderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kweet niet, het verhaal begint me een beetje te vervelen ofzo.
Ik heb niet echt meer zin om te kijken/downloaden enzo en loop zelfs achter nu.
Het begon zo goed..![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:03 schreef wdn het volgende:
Binnenkort vallen er dooien![]()
Het hangt in de lucht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf ook wel kijken hoor, daar dwing ik mezelf toe.
Het was gewoon een aantal afleveringen wat minder en dat zit nu in mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:25 schreef Bura het volgende:
Natuurlijk is Death Note momenteel saai. Zodra Light zn Death Note weer krijgt wordt het weer leuk
Moet je het nou spoilen voor de anderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:P
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef Clyde_Frog het volgende:
Gemene spoiler![]()
(maar gebeurd dat binnenkort of over langere tijd?kbegin wel nieuwsgierig te worden )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Dat wil ik ook niet weten, het moet onverwachts zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:02 schreef wdn het volgende:
Duurt nog even meen ik.
SPOILER: death ntoe 21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, zie die pa ook kijken in dat eerste plaatjequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef wdn het volgende:
MisaMisa for the win![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
Kawaii
Ik denk niet dat ie dat expres deed, misschien als ie evil-Light nog was, maar nu nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:17 schreef wdn het volgende:
Wat istie weer goedL is brilliant. Light maakt fouten als hij niet Kira is (zou dat bewust zijn geweest!?!?!??)
Iddquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Episode 22 was briljant. Het wordt hoog tijd dat Light Misa stevig gaat palen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de fanboys:![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef Bura het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de fanboys:
[afbeelding]![]()
BURA BURA!
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef Bura het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Zo eet ik voortaan al mn appels:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef Bura het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Zo eet ik voortaan al mn appels:
[afbeelding]
LOLquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik kan ook niet wachten, F5 F5 F5 op de Fansubs![]()
[afbeelding]
SPOILER: uit de preview voor ep 24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DN24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Volgende aflevering verwacht ik dat L het allemaal doorheeft
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef Bura het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut.
Waarom lees ik spoilers.![]()
Laat ik maar eens even weer gaan kijken vanaf ep 18.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef Bura het volgende:
@ Rakotto, gedaan... las ik per ongeluk van Wikipedia bij de Google zoekresultaten..![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:50 schreef rakotto het volgende:
[..]I wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef Bura het volgende:
Lekker kinderachtig, wellus, nietus...
Ik weet toch zelf wel wat ik las :/
Kunnen we nu weer on-topic? Anders heb ik nog wel een spoiler voor je, ook dankzij wikipedia bij Google zoekresultaten
Spoilers boeien mij niet lieve schat, ik heb de manga gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha! Ik kan je gerust stellen dat niet alles waar is!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
En weer kon ik het niet laten om te lezen..
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ha! Ik kan je gerust stellen dat niet alles waar is!![]()
Yaoi?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:59 schreef Bura het volgende:
Inderdaad![]()
Nog even een plaatje om iedereen gerust te stellen:
[afbeelding]
kattenoren staat erquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:59 schreef Bura het volgende:
Inderdaad![]()
Nog even een plaatje om iedereen gerust te stellen:
[afbeelding]
Tof!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Bura het volgende:
Oeh vandaag staat de tweede official soundtrack van Death Note online op torrent sites *_* Grab it while it's still hot!
En ohja, ik ga vandaag dit kopen:
[afbeelding]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:11 schreef Bura het volgende:Waarom lees ik dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik dit weekend alles weer ga inhalen wat nog in te halen valt.
Nu nog maar even studeren..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |