quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef Bura het volgende:
Lekker kinderachtig, wellus, nietus...
Ik weet toch zelf wel wat ik las :/
Kunnen we nu weer on-topic? Anders heb ik nog wel een spoiler voor je, ook dankzij wikipedia bij Google zoekresultaten
Spoilers boeien mij niet lieve schat, ik heb de manga gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Ha! Ik kan je gerust stellen dat niet alles waar is!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
En weer kon ik het niet laten om te lezen..
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ha! Ik kan je gerust stellen dat niet alles waar is!![]()
Yaoi?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:59 schreef Bura het volgende:
Inderdaad![]()
Nog even een plaatje om iedereen gerust te stellen:
[afbeelding]
kattenoren staat erquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:59 schreef Bura het volgende:
Inderdaad![]()
Nog even een plaatje om iedereen gerust te stellen:
[afbeelding]
Tof!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Bura het volgende:
Oeh vandaag staat de tweede official soundtrack van Death Note online op torrent sites *_* Grab it while it's still hot!
En ohja, ik ga vandaag dit kopen:
[afbeelding]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:11 schreef Bura het volgende:Waarom lees ik dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik dit weekend alles weer ga inhalen wat nog in te halen valt.
Nu nog maar even studeren..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |