Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moralquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Net op BBC 24 een reporter die het heeft over de reacties van "jan publiek" in (een deel van) Irak zelf : "Whatever Saddam Hussein has done wrong, the situation here is just worse. We have to look everymorning if the bakery isn't bombed yet, we can't walk safe on the streets and there is mostly no electricity or clean water. Who cares about what they do with Saddam"
Om mensen gerust te stellen: die heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is het deels ook maar ook omdat mensen het gewoon willen zien om het maar gezien te hebben.
Net zoals de 'onthoofdingvideo' van een paar jaar terug
Ik denk dat de US army nog wel wat jaren vast zit aan irakquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:31 schreef NorthernStar het volgende:
De inval in Irak was voor WMD's.
- Die waren er niet, kunnen de troepen nu naar huis?
De inval in Irak was vanwege Saddams connecties met terroristen.
De inval in Irak was omdat Saddam een vreselijke dictator was.
- Saddam is dood, kunnen de troepen nu naar huis?
Gelukkig hebben ze meer verstand van oliequote:Op zaterdag 30 december 2006 05:31 schreef NorthernStar het volgende:
De inval in Irak was voor WMD's.
De inval in Irak was vanwege Saddams connecties met terroristen.
De inval in Irak was omdat Saddam een vreselijke dictator was.
- Saddam is dood, kunnen de troepen nu naar huis?
Hadden de Amerikanen een wapenstilstand verwacht danquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:33 schreef Jasza het volgende:
Lol er word weer gedreigd met aanslagen
Wanneer nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:33 schreef Jasza het volgende:
de Baath zeker, die liepen al een tijdje te dreigen dat ze los zouden gaan na het opknoppen van Saddam.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:33 schreef Jasza het volgende:
Volgens mij verwacht CNN dat zij de beelden elk momen binnen kunnen krijgenquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:35 schreef Mr_Baus het volgende:
Beelden komen er zo aan, als ik het met me uber suffe slaaphoofd goed begrepen heb dan is CNN nu bezig met het beoordelen van de beelden
Zal zo wel op YouTube komenquote:Volgens mij verwacht CNN dat zij de beelden elk momen binnen kunnen krijgent
Smakeloos.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik had begrepen dat de tv zender in Iraq de hele executie heeft uitgezonden.
CNN gaat daar nu wat in knippen.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Smakeloos.
ja natuurlijk ga ik kijken
Er is nog een kans dat alles gerenderd / gephotoshopped is.![]()
Alles om die Russen te wippen hequote:Op zaterdag 30 december 2006 05:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Inderdaad!
De maanlandingen heeft hebben ook nooit plaats gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |