Dit is toch hét jaar van youtube en telefooncamera's etcquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:11 schreef Djep het volgende:
Foto's, ik wil foto's!
Ik denk dat youtube het snel verbiedtquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dit is toch hét jaar van youtube en telefooncamera's etc
Video! ik wil video!
ja ook, maar als ik een fotoheb gezien, kan ik gaan slapenquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dit is toch hét jaar van youtube en telefooncamera's etc
Video! ik wil video!
Op de beelden van 11 september gaan toch ook mensen dood?quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Leuk..Zien hoe iemand vermoord word
Hoe jij je maar even in met je kots smilie. Jij die hier openlijk hoopt dat gewone US soldaten in bodybags naar huis worden verscheept! Dat is ook niet echt een teken van een gezonde geest mijn beste.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als ik de reacties hier lees denk ik dat de mensen willen zien hoe Saddam word vermoord het willen zien als entertainmentquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op de beelden van 11 september gaan toch ook mensen dood?
of is dat minder erg omdat je de mensen niet direct ziet?
leuk is niet helemaal het juiste woord.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Liever die soldaten dan opgeblazen kinderenquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:21 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Hoe jij je maar even in met je kots smilie. Jij die hier openlijk hoopt dat gewone US soldaten in bodybags naar huis worden verscheept! Dat is ook niet echt een teken van een gezonde geest mijn beste.
Deel van de ellende afgelopen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:22 schreef neusaap het volgende:
[..]
leuk is niet helemaal het juiste woord.
we worden nu al maanden doodgegooid met de hele irak en saddam kwestie in de media.
en ik wil nu wel eens met eigen ogen zien dat een deel van die ellende nu eens is afgelopen.
en ja, dan zie ik maar hoe iemand word vermoord, maar daar kies ik dan zelf voor.
Dat is het toch ook. De Romeinse keizers gooiden hun vijanden voor de leeuwen in het Colloseum, "brood en spelen" , dit is de moderne versie ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als ik de reacties hier lees denk ik dat de mensen willen zien hoe Saddam word vermoord het willen zien als entertainment
al is dat zo, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als ik de reacties hier lees denk ik dat de mensen willen zien hoe Saddam word vermoord het willen zien als entertainment
Ik zeg; 3 jaar onthoofdingsfilmpjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op de beelden van 11 september gaan toch ook mensen dood?
of is dat minder erg omdat je de mensen niet direct ziet?
Ach, beide partijen ( de soldaten en de kids dus ) worden door dezelfde idioten beschoten en opgeblazen, dus ik kies liever niet tussen die twee opties.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Liever die soldaten dan opgeblazen kinderen
Ware het niet dat veel soldaten amper zelf volwassen zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Liever die soldaten dan opgeblazen kinderen
Dat is het deels ook maar ook omdat mensen het gewoon willen zien om het maar gezien te hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
dat ben ik volkomen met je eens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Deel van de ellende afgelopen?
Volgens mij gaat er juist meer ellende komen
Tang op varken schaap.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Net op BBC 24 een reporter die het heeft over de reacties van "jan publiek" in (een deel van) Irak zelf : "Whatever Saddam Hussein has done wrong, the situation here is just worse. We have to look everymorning if the bakery isn't bombed yet, we can't walk safe on the streets and there is mostly no electricity or clean water. Who cares about what they do with Saddam"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |