jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:37 schreef Joeriii het volgende:
Zijn half-broer ook geëxecuteerd?
Volgens Al Arabiya welquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:37 schreef Joeriii het volgende:
Zijn half-broer ook geëxecuteerd?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:36 schreef Filay het volgende:
Nog een klein stukje van zijn trial
http://www.youtube.com/watch?v=xcwmQr0bmdE&mode=related&search=
quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[afbeelding]
Saddam is alive ! Not dead ! Alive ! How can he be dead, there are no Americans in Baghdad. The great Saddam wil slaughter them all !
![]()
![]()
schaamteloos gejat uit een FP reactie
nog niet.. zodra CNN de fotos en videos binnen heeft worden ze eerst nog beoordeeld of het geschikt is voor broadcastingquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:48 schreef Djep het volgende:
hebben we al foto's?
Mijn FP reactiequote:Op zaterdag 30 december 2006 04:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[afbeelding]
Saddam is alive ! Not dead ! Alive ! How can he be dead, there are no Americans in Baghdad. The great Saddam wil slaughter them all !
![]()
![]()
schaamteloos gejat uit een FP reactie
Dan duurt het vast niet zo lang voordat geenstijl de 'uncut video' online zetquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nog niet.. zodra CNN de fotos en videos binnen heeft worden ze eerst nog beoordeeld of het geschikt is voor broadcasting
oh ja?quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zijn dochter claimt volgens BBC 24 trouwens zijn lichaam om te begraven in Jemen ...
Terecht dat hij dodo is hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:58 schreef Devrim_ het volgende:
Kut Amerikanen!
Ik hoop dat snel de pleuris uit breekt en al die kut Amerikanen in een kistje terug worden verzonden naar de VS
Het is namelijk allemaal hun schuld dat ze een moordlustige dictator hebben opgehangen!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:58 schreef Devrim_ het volgende:
Kut Amerikanen!
Ik hoop dat snel de pleuris uit breekt en al die kut Amerikanen in een kistje terug worden verzonden naar de VS
quote:Op zaterdag 30 december 2006 @ 04:51 schreef Devrim_ het volgende:
Bah...Kut Amerikanen
Waarschijnlijk breekt de pleuris snel aan in Irak![]()
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:58 schreef Devrim_ het volgende:
Kut Amerikanen!
Het is hun schuld dat er nu geen controle is in Irak en er elke dag doden vallenquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is namelijk allemaal hun schuld dat ze een moordlustige dictator hebben opgehangen!!!
Zo veel mogelijk onschulde amerikanen moeten dood!!!
Allah akbar! Jihad Jihad! Insallah!
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |