Is voor de mensen die net inschakelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik sta er echt van te kijken hoe ze daar op CNN urenlang eigenlijk continu door vijf zes zeven verschillende mensen hetzelfde verhaaltje laten vertellen en er mee weg komen!
Het lijkt wel call-tv![]()
Dat was uit een brief die ie eerder al had geschreven, volgens mij ligt ie nog gewoon in bedquote:Op zaterdag 30 december 2006 06:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Ze hebben Bush uit zijn nest getrokken
Pres. Bush: execution is an important mile stone for iraq
Pres. Bush: execution will not end violance in iraq
wat een inteligente uitspraken heeft die man toch altijd
Hij had het verkeerd begrepen, ze zeiden hem dat hij naar die waco moest gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat de wittehuis correspondent in waco texas staat![]()
Bush is thuis in Texas, hij keert later pas terug voor de ceremonie voor President Fordquote:Op zaterdag 30 december 2006 06:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat de wittehuis correspondent in waco texas staat![]()
Schande.quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:05 schreef MMXMMX het volgende:
Waarom Dragen die vrouwen op AL Jazeera Geen hoofddoeken ?
Omdat dat bij die ene leuke met dat donkere haar niet zoveel uitmaakt omdat ze bijna dr hele borststreek onbedekt heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:05 schreef MMXMMX het volgende:
Waarom Dragen die vrouwen op AL Jazeera Geen hoofddoeken ?
Mja, meer dat ze bezorgd waren dat ze het op TV zouden uitzenden: er zitten ook kinderen te kijken enzo. Die moeten niet denken dat je zomaar iemand kunt executeren. Eh....quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:08 schreef Mr_Baus het volgende:
LOL!!! mensen zijn al aan het zeiken bij CNN om die foto's
Tja ik snap er niks van .quote:
Dan moet je al helemaal geen fox kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 06:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ach jezus man! Er zijn tienduizenden irakezen doodgegaan na de Amerikaanse inval, die zijn toch ook in oblivion verdwenen
(die presentator had het over wrede dictators met genocide)
Ik vind die lui op cnn een beetje heel hypocriet worden.
Alle jaarterugblikken zijn ook al uitgezonden dus die zijn ook weer eens tevroeg geweestquote:Op zaterdag 30 december 2006 06:12 schreef Isabeau het volgende:
Dit is trouwens wel een nachtmerrie datum voor al die "Het Aanzien Van 2006"-achtige boeken. Die zijn meestal allemaal al klaar en dit staat er niet in![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ach flikker op, lelijke gastDie gozert op CNN zit te
over zijn jeugd dat hij vroegah onder Saddam niet alles mocht zeggen op straat want voor je het weet werd je gemarteld of vermoord.
Hoe is dat anders nu?
Nu is alleen de straat op gaan al gevaarlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 06:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ach flikker op, lelijke gastDie gozert op CNN zit te
over zijn jeugd dat hij vroegah onder Saddam niet alles mocht zeggen op straat want voor je het weet werd je gemarteld of vermoord.
Hoe is dat anders nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |