Zitten wij ook op te wachten:P Ferdo heeft het nieuwsbericht al bijna klaar...wachten is dus nog op het einde.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:00 schreef golfer het volgende:
We gaan Saddam nog even ophangen en dan naar bedje toe.
Schijnt al 10 minuten terug al gebeurt te zijn, alleen is het nog niet bevestigd . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:07 schreef paddy het volgende:
Zitten wij ook op te wachten:P Ferdo heeft het nieuwsbericht al bijna klaar...wachten is dus nog op het einde.
Dat ritme is al dagen weg bij me . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
nou daar ben ik weer, leuk hoor dat ze iemand midden in de nacht opknopen, maar is best kut voor je ritme.
Vertel mij wat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
nou daar ben ik weer, leuk hoor dat ze iemand midden in de nacht opknopen, maar is best kut voor je ritme.
Ah, je was wel mooi op tijd met je berichtquote:
Ah, de Beatle-b*tches weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 06:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
godver, tis weer ochtend dus daar gaan we weer met die kut reclames .
Da's ook met dank aan paddy (delegeren is ook een talent van mijn liefquote:Op zaterdag 30 december 2006 06:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ah, je was wel mooi op tijd met je bericht
Ik ga kijken of ik vrijkaarten voor zo'n show kan krijgen, en die doe ik dan kado aan iemand die in ongeloveloos haatquote:
En die de Beatles bijna verafgood, neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik vrijkaarten voor zo'n show kan krijgen, en die doe ik dan kado aan iemand die in ongeloveloos haat![]()
Ach, ja das wel het leukste.quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En die de Beatles bijna verafgood, neem ik aan?
Er gaat niets boven the real thing, maar dat wordt zeker met de Beatles wat moeilijk nu.quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, ja das wel het leukste.
Ik begreep wel dat het Queen in concert gedoe wel leuk was, maar dat was met een andere cast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |