Daar hadden ze zo'n mooie reportage over, paar jaar geleden in Top 2000 a gogo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:46 schreef golfer het volgende:
dr. Who is mooi!
Trouwens Silvia's mother ook.
Jammer dat die uitzendingen niet on-line staan . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:48 schreef Wickedangel het volgende:
Daar hadden ze zo'n mooie reportage over, paar jaar geleden in Top 2000 a gogo.
Niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jammer dat die uitzendingen niet on-line staan . . .![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:50 schreef Wickedangel het volgende:
Niet?Dat zijn de leukste dingen van dat programma. Met liefde gemaakt.
M'n heldquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
Volgend uur Lust for life, Tong.
Hallo?quote:
Jij had ook laatst Wereldgasten met hem gezien hè? Hij was ontzettend leuk. Bijna zestig!quote:
Wat liefquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo?
Dit is ons bandje waar Bluezz en ik elkaar.....![]()
I don't wanna know . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:55 schreef golfer het volgende:
Hallo?
Dit is ons bandje waar Bluezz en ik elkaar.....![]()
The godfather. Ook mooi dat ie James Brown als voorbeeld noemdequote:Op zaterdag 30 december 2006 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij had ook laatst Wereldgasten met hem gezien hè? Hij was ontzettend leuk. Bijna zestig!![]()
Wel recht hangen, hè ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:00 schreef golfer het volgende:
We gaan Saddam nog even ophangen en dan naar bedje toe.![]()
Het leukste vond ik dat hij eerst heel diplomatiek deed en ten slotte fluisterde: "A criminal!"quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
The godfather. Ook mooi dat ie James Brown als voorbeeld noemde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |