Volgens mij was Peaceman het daar niet helemaal mee eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen Dylanesquemijn verloofde sinds gisteren....
Ach... als het niet (meer) in het hart zit, is het zinloos om nog een pijl te schieten....quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat gaat ook makkelijk
kom op, Keep holding on![]()
Toch maar niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm huis staat op "mijn naam"maar ik vertrek niet hoor...
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach... als het niet (meer) in het hart zit, is het zinloos om nog een pijl te schieten....
*pfiew*quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm huis staat op "mijn naam"maar ik vertrek niet hoor...
Narrow escape.... Ik weet uit ervaring dat Diaan wel houdt van jonge blaadjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
*pfiew*
ben nog veel te jong om te trouwen![]()
Ik heb dit nog nooit eerder gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi nummer dit, wisten jullie dat dit numme rook heel veel op de geheime zenders wordt gedraaid??
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Narrow escape.... Ik weet uit ervaring dat Diaan wel houdt van jonge blaadjes
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Narrow escape.... Ik weet uit ervaring dat Diaan wel houdt van jonge blaadjes
Je bent maar 11 jaar jonger dan ik.... maar je had er wel meteen ook een zoon bij gehad..quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
toch blij dat ik uiteindelijk toch geen relationele problemen heb veroorzaakt.. hoewel de top2000 met zn 2en luisteren wel leuker is natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wok away wok away
de nieuwe slogan voor al die nieuwe take out chineesjes
Dylan, je weet niet wat je mist hoor.... Regelmatig om 6 uur gewekt worden... heerlijk!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent maar 11 jaar jonger dan ik.... maar je had er wel meteen ook een zoon bij gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |