nopequote:Op zaterdag 30 december 2006 03:30 schreef ImTheBase het volgende:
Is het te zien op CNN trouwens? Dat hij wordt opgehangen?
Goede vraag, maar ze zitten er wel met hun neus bovenop, en het gaat best snel....quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:30 schreef ImTheBase het volgende:
Is het te zien op CNN trouwens? Dat hij wordt opgehangen?
ik zal niet vragen of hij dat echt gezegd heeftquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:28 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik ookKan niet slapen en lig in bed een beetje CNN te kijken en te fokken
maar vind het toch wel erg luguber allemaal. Die kop van Larry King ook.. ik ben niet pro Saddam of wat maar kom op, dat "Saddam must be hanged" met die zelfvoldane pro-Amerikaanse kop erbij is ook weer niet nodig...Vreselijk die mentaliteit.
[...]
bronquote:Haddad, die de executie zal bijwonen, zei dat hij een telefoontje van het al-Maliki bureau had gekregen met de mededeling dat hij en een aanklager zich moesten klaarmaken. Hij wilde niet zeggen waar de executie zal plaatsvinden en zei dat de executie niet live op televisie uitgezonden zal worden omdat de internationale wetten dat verbieden.
2 tv stations zijn al gesloten in iraq ivm dit en niet aan de regels houden dus denk dat er wel cammeras zijn en dat om 4:01 de beelden al op internet zijn toutube of zoquote:
Hoezo? Ga jij er dan ook heen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:38 schreef Double-Helix het volgende:
spannend
see you in hell saddam!
quote:
Kan toch, ik wip ook elke zomer ff langs.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:40 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Hoezo? Ga jij er dan ook heen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |