quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttigeteloze analyse.
Ik wil gewoon zeker weten dat hij echt dood is. Wat hij mijn familie niet heeft aangedaan zal ik nooit vergeten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alsof het filmpje direct online staat
Sterktequote:Op zaterdag 30 december 2006 02:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik ga toch maar proberen te slapen.
Met mijn gemengde gevoelens.
Je hond schudt van nee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:55 schreef Djep het volgende:
laat ik dan nu maar de honden even uitlaten. Dalijk mis ik alle pret.![]()
true.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:13 schreef midje het volgende:
freaky dit.. iedereen wacht op iemand z'n dood. ik betrap me erzelf ook op hoor daar niet van maar vind het best eng opzich..
Ik heb laatst een site gezien met allemaal laatste gerechten van ter dood veroordeelde, dan krijg je ook een idee van wat er door hun heen gaat enzo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
true.
de gedachte alleen al dat je weet dat je over 45 minuten (als het waar is wat ze zeggen) de pijp uit gaat. vraag me eigenlijk af wat er allemaal in z'n gedachten speelt vlak voor z'n executie
En dat bedoelde hij niet eens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
true.
de gedachte alleen al dat je weet dat je over 45 minuten (als het waar is wat ze zeggen) de pijp uit gaat. vraag me eigenlijk af wat er allemaal in z'n gedachten speelt vlak voor z'n executie
Gepofte aardappels hamburgers en kreeft vooral!quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb laatst een site gezien met allemaal laatste gerechten van ter dood veroordeelde, dan krijg je ook een idee van wat er door hun heen gaat enzo.
idd raar, ik kjk nu naar CNN, eigenlijk wil ik graag slapen, ben best moe, maar we zitten in een discussie of het nu wel of niet nu zou gaan gebeuren.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
true.
zie het nu ook...fout gelezen...tis al laat hèquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:23 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En dat bedoelde hij niet eens.
Ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:13 schreef midje het volgende:
freaky dit.. iedereen wacht op iemand z'n dood. ik betrap me erzelf ook op hoor daar niet van maar vind het best eng opzich..
yep, dat hoorde ik ook! spannuuuundquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:29 schreef funkyskunkie het volgende:
OK, sterke vermoedens op CNN misschien binnen een half uurtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |