Dat dachten we ook van Steve Irwin.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:53 schreef Niek. het volgende:
Hoera, er komt hoe dan ook een filmpje vankomt het niet hier op tv dan is het wel overal op internet te vinden.
op sport1: Detroit pistons - Indiana Pacersquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kijk ondertussen of er nog een ander 'leuk' programma op tv is.
Bron: CNN.COMquote:Saddam Hussein will be hanged before dawn on Saturday in Iraq, before 6 a.m. (10 p.m. Friday ET), according to Appeals Judge Munir Haddad. Iraqi TV stations and Reuters news agency are reporting a similar timeframe. The former president was convicted of crimes against humanity in connection with the killings of 148 people in Dujail.
Spannendquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:35 schreef Niek. het volgende:
De eerste bedreigingen zijn alweer binnen, zodra hij dood is volgt er een nieuwe golf van geweld.
Sowieso filmpje zeggen ze, om te laten zien dat 'ie echt dood is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van Steve Irwin.
4 uur.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Bron: CNN.COM
Hoe laat is dat hier?
Iedereen telt al af naar 04:00 ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hoe laat is dat hier?
uit 20 verschillende posities.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Sowieso filmpje zeggen ze, om te laten zien dat 'ie echt dood is.
Alsof het filmpje direct online staatquote:
Om 4 uur dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hoe laat is dat hier?
Bedankt voor deze nuttige analyse.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:39 schreef gelly het volgende:
Ach ja, de mensen die zich verheugen op z'n verhanging zijn een beetje hetzelfde volk als dat na de bevrijding hier op straat "moffenhoeren" ging kaalscheren.
Ik denk eerder dat hij mij feliciteert.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:31 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Kun je 's morgens naar je buurman JP om hem te feliciteren!![]()
![]()
Ik ga toch maar proberen te slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |