Geen idee, misschien is er een andere grondstewardess?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwestie van timing.
Wat kan ik het volgende uur verwachten?
Geweldige stemquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Youssou
![]()
Ik heb een hele mooie cd van hem.
Fasten your seatbeltsquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idee, misschien is er een andere grondstewardess?![]()
Ik verwacht toch wel enige service van de dames hier.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idee, misschien is er een andere grondstewardess?![]()
Kijk eens naar de dame pal boven jequote:Op zaterdag 30 december 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel enige service van de dames hier.![]()
Schijnt vroeger een lekker wijf geweest te zijn toch ?quote:
Ik heb de playboy nog.Met interview dat ze het geil vond zich om te kleden bij de rtest van de band.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Schijnt vroeger een lekker wijf geweest te zijn toch ?![]()
Mhoaw. Ging wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef Canisfire het volgende:
Ze had me wel mogen pijpen in de jaren 70.quote:
Nu kom zelfs jij niet meer tussen haar kaakjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:12 schreef tong80 het volgende:
Ze had me wel mogen pijpen in de jaren 70.
Ze heeft nooit enige mimiek gehad, kijk maar naar de oude Toppop-opnames. Ik bestrijd dat ze botox heeft gehad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:11 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Zingt de longen uit haar tietjes
Toen kon haar mondje nog open
Zoek en gij zult vinden . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:15 schreef Canisfire het volgende:
Simon & Garfunkel![]()
Staat Bright eyes er ook in ?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:15 schreef Bluezz het volgende:
And here's to you, Mrs. Robinson,
[afbeelding]
Waarom er zijn hier toch mensen die de hele lijst uit hun knappe koppies kennen ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden . . .![]()
![]()
When I woke up this morning...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:23 schreef ThunderChild het volgende:
Beetje zeiknummer . . .![]()
Maar straks de Buoys - Give up your guns![]()
![]()
Beetje slijmgehalte, maar gaat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:27 schreef Arcee het volgende:
When I woke up this morning...
Goed nummer.
En Jehovaquote:
Ja door z'n vader vermoord in Belgiëquote:
Net als Prince zag ik vandaag bij a gogo.quote:
Al jarenquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Net als Prince zag ik vandaag bij a gogo.
Niet in Belgie hoor Tonks.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja door z'n vader vermoord in België
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |