quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef ThunderChild het volgende:
Nee jongetje, dit is tenminste echte muziek.
Ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:19 schreef Arcee het volgende:
Welke oetlullen hebben hier op gestemd?![]()
Van die vijftigers die nog nooit Eminem ofzo hebben gehoordquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:19 schreef Arcee het volgende:
Welke oetlullen hebben hier op gestemd?
Ja vrachtwagenchaufeurs zijn massaal naast de kant gan staan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef golfer het volgende:
Helft van de luisteraars is intussen afgehaakt.
Typisch dat jij net online komt hequote:Op zaterdag 30 december 2006 03:19 schreef Arcee het volgende:
Welke oetlullen hebben hier op gestemd?
Voor één keer geef ik je eens gelijk . . .quote:
Ik was er al een tijdje.quote:
quote:Pink Floyd nu. STIL zijn dus
Ik vind het niet één van hun beste nummers ..quote:
Als je dronken bent, bedoel je?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
Komt er nog muziek vannacht ? Zeg maar een nummer van om en nabij de drie minutene met eenkope n een staart. Dat je mee kunt zingen enzo ?
De Stones komen zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
Komt er nog muziek vannacht ? Zeg maar een nummer van om en nabij de drie minutene met eenkope n een staart. Dat je mee kunt zingen enzo ?
Misschien Fire van de Pointersisters?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Misschien Fire van de Pointersisters?![]()
Ik vind deze ook wel lekker klinken.
Zolang je mij maar geen Hazes laat horen, want die zal ik dit weekeinde tot treurens toe moeten aanhoren bij Ferdo thuis
Superlieve toffe familie..maar de muziek die ze draaien ..brrr
Hey Paddy!quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:30 schreef paddy het volgende:
Misschien Fire van de Pointersisters?![]()
Ik vind deze ook wel lekker klinken.
Zolang je mij maar geen Hazes laat horen, want die zal ik dit weekeinde tot treurens toe moeten aanhoren bij Ferdo thuis
Superlieve toffe familie..maar de muziek die ze draaien ..brrr
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:32 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af of ze het ook afkappen inverband met dat Saddam gebeuren.
Denis denisquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:33 schreef tong80 het volgende:
Ben een punkliefhebber maar dit is deen geweldig nummer
Nee, daar heeft tong al een apart topic voor geopend:quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:32 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af of ze het ook afkappen inverband met dat Saddam gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |