Klopt, maar dit is zuiverder.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Lekker, maar Claptons versie is swingender.
*Geeuwt*quote:
Ik probeer het vol te houden tot Leonard Cohen.quote:
Ken jij die cd die ze pas samen hebben gemaakt? Lijkt me slaapverwekkendquote:
Nee, die ken/heb ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
.]
Ken jij die cd die ze pas samen hebben gemaakt? Lijkt me slaapverwekkend![]()
Ben er ook niet blij mee. Hoe kan zo'n aardige vent zo'n kutmuziek makenquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:56 schreef djenneke het volgende:
En dan kom ik terug, en dan krijg ik dit
Bluezz had me dus de verkeerde dag voorgeschoteld.quote:
Zo aardig is tie dan gewoon ook weer nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben er ook niet blij mee. Hoe kan zo'n aardige vent zo'n kutmuziek maken
Reden om te scheidenquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz had me dus de verkeerde dag voorgeschoteld.
Je hebt gelijk. Hierbij heb ik besloten dat Borsato gewoon niet deugtquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo aardig is tie dan gewoon ook weer niet
Vredenburg !quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Cream! Jack Bruce! Die heb ik nog live gezien in VredenburgLang geleden. Bruce dus, niet Cream.
Ik neem het in overweging.quote:
Siouxsie & The Banshees heb ik daar ook gezien. En Hothouse Flowers. Daar was Humberto Tan ook bijquote:
oneensquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo aardig is tie dan gewoon ook weer niet
Of je moet gewoon een klootzak zijn om goede muziek te kunnen maken. Dan kan ook natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |