leuk voor jequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk... ik vond ze live wel boeiend en ben echt totaal uit mn plaat gegaan bij de concerten die ik heb gezien.
Vanavond maar voor het bier.. wijn viel slecht vanochtend...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat hier nog wel een kratje...ik ga toch voor de wijn![]()
Oooooooooh!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Have fun nog.... sometimes I wish...
Volgens mij had je toen ik op bed ging ook al een flesje op....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vanavond maar voor het bier.. wijn viel slecht vanochtend...![]()
Totaal anderhalve flesquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij had je toen ik op bed ging ook al een flesje op....![]()
Hij is altijd om de week een week bij zn vader en deze week bij ons...... tja het is ook wel gezellig. VOlgende week gewoon lekker uitslapen en rustig aan doen.quote:
Jah! Ik kan niet wachten. Wat mij betreft mogen ze wel weer eens wat meer teruggaan naar hun beginperiode.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:43 schreef peaceman het volgende:
Volgend jaar komt die nieuw plaat van Radiohead uit![]()
Nee joh... Kid A vond ik geniaal!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:44 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Jah! Ik kan niet wachten. Wat mij betreft mogen ze wel weer eens wat meer teruggaan naar hun beginperiode.
Groot gelijk... tot wanneer heb je vakantie?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb nu heerlijk vakantie, dus ik geniet optimaal!![]()
Maar dit is wel mooi ingetogen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:36 schreef Djeez het volgende:
Ach nee he, komt Zucchero ook nog dit uur ? Dat vind ik zo 'n saaie leuteraar...
Hmm... vertelquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:43 schreef Radjesh het volgende:
Wat een toepasselijke tekst op mijn huidige situatie.![]()
![]()
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:44 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Jah! Ik kan niet wachten. Wat mij betreft mogen ze wel weer eens wat meer teruggaan naar hun beginperiode.
Ow ik ook hoor!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh... Kid A vond ik geniaal!
Aha!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef Radjesh het volgende:
[..]
![]()
Dat van BB King he
Vrouwen die niet weten wat ze willlen, maar ik ben nu klaar met degene
Vanaf toen ging het bergafwaardsquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh... Kid A vond ik geniaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |