Maar je ruikt wel lekker.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef Djep het volgende:
[..]
En op de electrische stoel dan? Dan kijk je ook niet zo gezellig, denk ik.
Nou ik denk dat die door de val al wel breekt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef Radegast het volgende:
Hoelang zou ie moeten hangen voor ie z'n nek breekt?
Ah ok.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hebben ze ook een zak over hun hoofd![]()
volgens mij ziet dat er minder angstaanjagend uit. Iemand die geëlectrocuteerd wordt begint heavy te shaken op z'n stoel en iemand die een injectie krijgt die slaapt gewoon in volgens mij danquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef Djep het volgende:
[..]
Ah ok.
En met de dodelijke injectie niet?
Door de val breekt hij zn nek. Dus, meteen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef Radegast het volgende:
Hoelang zou ie moeten hangen voor ie z'n nek breekt?
spuit11quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Door de val breekt hij zn nek. Dus, meteen.
Je krijgt eerst een slaapmiddel voor de dodelijke injectie. Geen eng gezicht dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef Djep het volgende:
[..]
Ah ok.
En met de dodelijke injectie niet?
Ok, thnx.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
volgens mij ziet dat er minder angstaanjagend uit. Iemand die geëlectrocuteerd wordt begint heavy te shaken op z'n stoel en iemand die een injectie krijgt die slaapt gewoon in volgens mij dan
Ze zullen vast wel het moment filmen waarop de doek over z'n hoofd wordt gelegd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef Djep het volgende:
[..]
Ok, thnx.
Maareh, in het kader van "we filmen alles en we laten alles zien" , kunnen ze dus die kap net zo goed niet om doen.![]()
![]()
Ik neem aan van niet, welke zender ook niet, ik denk dat het binnenkort zeker ook op internet staat dus even afwachten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
Huisgenoot :"Is het live? Zo ja, op welk net?"
Iedereen heeft er wel zin in zeg..
Stuiptrekkingen anders vaak wel. Zelfs met spierverslappers....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je krijgt eerst een slaapmiddel voor de dodelijke injectie. Geen eng gezicht dus![]()
Hij sparttelt nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:36 schreef NeoTribalist het volgende:
ik hoop dat ie het overleeft!, zal wel grappig zijn als het live is...zon spartellende saddam ...wehhehehehe![]()
Nee dat snap ik zelf ook wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:36 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet, welke zender ook niet, ik denk dat het binnenkort zeker ook op internet staat dus even afwachten.
hoezo nietquote:
3 chemicalienquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:36 schreef Foo_niks het volgende:
dodelijke injectie is een twee of drie-stappenplan (ben ik even kwijt)
Het grootste probleem is dat vrijwel geen enkele arts als beul wil optreden. Dus beul is nooit een arts. En om de aders aan te prikken schijnt bijzonder lastig te zijn. Zeker als de aderen door drugsgebruik zijn aangetast/verkleind. mislukt dus vaak.quote:Stap 1 wil nog wel eens problemen geven ,als de patient sterker is dan verwacht was ,gevolg een slaapjes doen en vervelend aan het eind komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |