De ongeluksvogel:quote:Edward Norton breekt drie rugwervels
Uitgegeven: 29 december 2006 09:58
Laatst gewijzigd: 29 december 2006 11:08
AMSTERDAM - Edward Norton heeft door een val van een paard drie rugwervels gebroken. De acteur was bezig met de opnamen van zijn nieuwe film 'The painted veil'. "Ik voelde dat er iets mis was met mijn rug, maar dacht niet dat het ernstig was. Daar kwam ik pas in het ziekenhuis achter", vertelt hij.
De 37-jarige acteur mag voorlopig niet werken. Door rust, massages en zwemmen moet zijn rug herstellen.
je moet je toetsenbordinstellingen even wijzenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Bron± Nu.nl
Ow jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet je toetsenbordinstellingen even wijzen.
Moest ook meteen aan Dizer denken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Rejected het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Waar is Dizer in het topic?![]()
Edward Norton
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef static het volgende:
Gelukkig eindigt het niet zoals Christopher Reeve.
Staat sinds vandaag op nu.nl.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:52 schreef niksan het volgende:
Dit had ie een paar weken geleden al verteld in een interview met Letterman
idd, ik schrok toen ik de titel las. . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef static het volgende:
Gelukkig eindigt het niet zoals Christopher Reeve.
*zucht*, ik zat er gewoon op te wachten tot het moment dat een stukje American history X voorbij zou komen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:52 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
[afbeelding]
Sommige mensen zijn nog slechter af.
Ook de mijnequote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:07 schreef Dizer het volgende:
Sorry voor de schop maar:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Mijn Edward, wat doe je.
Maar inmiddels is hij goed aan het herstellen en is al weer geod bezig
Maar damn, ik schrok me kapot. Mijn filmheld![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |