Thanksquote:Op maandag 12 februari 2007 02:48 schreef SpecialGuest het volgende:
De uitzendingen staan weer online:10 februari / 11 februari
Als je dat wil primaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
denk dat mijn vraag hier het beste kan stellen
is het een goed idee om net als tijdens Idols weer een liveshow tournament op te zetten (uiteraard weer zonder finale optredens). ik zou weer graag regelen
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef Delichris het volgende:
Hoi,
Het is misschien een domme vraag, of ik zoek bij totaal het verkeerde. Nja goed, ik wil dus een aantal optredens van XFA en chats opslaan op m'n computer maar ik vraag me af hoe ik dat voor elkaar krijg. Ik denk geloof ik veels te moeilijk.
Bedankt alvast.
Ik kan dat nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef Svensational het volgende:
Ik heb even geen tijd om het topic aan te passen, hier de banners voor iemand die het wil doen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is juist moeilijker dan je denkt. Het zijn streams en daar heb je een speciaal programma voor nodig om ze op te kunnen slaan. Zelf heb ik hele goede ervaringen met HiDownload in combinatie met de URLHelper. Maar met dergelijke vragen kun je beter in DIG terecht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef Delichris het volgende:
Hoi,
Het is misschien een domme vraag, of ik zoek bij totaal het verkeerde. Nja goed, ik wil dus een aantal optredens van XFA en chats opslaan op m'n computer maar ik vraag me af hoe ik dat voor elkaar krijg. Ik denk geloof ik veels te moeilijk.
Bedankt alvast.
Oké bedankt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het is juist moeilijker dan je denkt. Het zijn streams en daar heb je een speciaal programma voor nodig om ze op te kunnen slaan. Zelf heb ik hele goede ervaringen met HiDownload in combinatie met de URLHelper. Maar met dergelijke vragen kun je beter in DIG terecht.
Nee die links komen van de XFactor sitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef Delichris het volgende:
[..]
Oké bedankt.
Dus zo doen diegene het ook, die elke week de link van de optredens voor WMP neerpleuren?
Anja is eruit, want ze is niet meer een van de laatste en de wiki voor de afgevallen is nog niet bijgewerkt. Vandaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
X Factor: De laatste 3 acts! waar is Anja gebleven?
Hmm, als ik dus daar op klik gaat hij alles afspelen in Media Player.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee die links komen van de XFactor site.
Kopt, dat zijn de directe urls die weergegeven worden en die opent in WMP. Als je naar de url kijkt, zie je dat ze ook van de XFactor site afkomstg zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:10 schreef Delichris het volgende:
[..]
Hmm, als ik dus daar op klik gaat hij alles afspelen in Media Player.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |