CHECKquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zet bijna de stream weer aan
Totaal overschat...quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Benny Zijspan?
Hoe dichter bij het nieuwe jaar hoe mooier de nummers zijn/worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De komende uren weer veel lekkere nummers...op enkele uitzondering na.
Wordt weer een latertje vannacht![]()
Moet volgende week echt bijtanken, weinig slaap de laatste dagen... Gelukkig ben ik nog "vrij".quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De komende uren weer veel lekkere nummers...op enkele uitzondering na.
Wordt weer een latertje vannacht![]()
Heb nu officieel vakantie...optimaal top2000 luistergenot dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe dichter bij het nieuwe jaar hoe mooier de nummers zijn/worden.Ik kan niet alles luisteren
![]()
Be(rt en Er)nie Zijspanquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Benny Zijspan?
je bent toch verloofd sinds vanmiddag?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet volgende week echt bijtanken, weinig slaap de laatste dagen... Gelukkig ben ik nog "vrij".
Vandaag en vannacht niks meer in elk geval, als ik het zo snel doorkijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:49 schreef Homdeck het volgende:
hoeveel kerstliedjes krijgen we nog. Ik verwacht in ieder geval wham nog.
Klopt!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Homdeck het volgende:
Ik zal wel weer een cultuurbarbaar zijn als ik zeg dat ik dit niks vind.
ik heb flappie (quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vandaag en vannacht niks meer in elk geval, als ik het zo snel doorkijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |