Volgens mij zijn jouw en zijn product niet hezelfde. MMC en MMCmobile.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef outcast_within het volgende:
http://www.one2remember.n(...)4f627e6dbc4eeaab5b22
ik zou je richtprijs ietwat naarbeneden bijstellen![]()
boeiend, de vraagprijs van 27 euro staat nog steeds (aangezien een transflash 27 euro is op die site)quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw en zijn product niet hezelfde. MMC en MMCmobile.
Het boeiende is dat MMC schijtgoedkoop is en MMCmobile wat prijziger. Boeiend he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:31 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
boeiend, de vraagprijs van 27 euro staat nog steeds (aangezien een transflash 27 euro is op die site)
microSD is volgens mij nu eenmaal duurder..quote:Op maandag 8 januari 2007 18:03 schreef DropjesLover het volgende:
1 GB aub![]()
1 gb tegen 512 mb is nogal oneerlijk he![]()
maar je bod staat wel genoteerdis toch maar voor mn telefoon, en verlies maak er zowiezo op...
lama MMC past niet in de Wiiquote:Op maandag 8 januari 2007 18:03 schreef DropjesLover het volgende:
1 GB aub![]()
1 gb tegen 512 mb is nogal oneerlijk he![]()
maar je bod staat wel genoteerdis toch maar voor mn telefoon, en verlies maak er zowiezo op...
kijk dat dan eerst naquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef mcwops het volgende:
15 ophalen, mits ie past in een mio168 pda
passen betekent ook doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
kijk dat dan eerst na![]()
en verzenden gaat in een enveloppe met wat wcpapier er in, niet in n groot pakket hoor![]()
20 euro, k maak er al mega verlies op, en is nog goedkoper dan bij n webshop (zelfs die 19 euro, daar komt nog zeker 3 euro aan verzenden bij)
ff verder via PMquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:01 schreef mcwops het volgende:
[..]
passen betekent ook doenen dat nakijken kan bij het ophalen. maar niet voor 20 euri
yes, low voltage, 3 volt, dual voltage, MMC mobile en MMC formaatquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:58 schreef Stinger666 het volgende:
Is het een Dual Voltage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |