abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:08:31 #126
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_43111110
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Volgens de wandelgangen is het wachten alleen nog op het inzingen van Ozzy. En die zal zich flink in z'n kloten getrapt voelen nu Dio z'n vriendjes heeft afgepikt ('t zal ook wel weer het Ozzy-kamp geweest zijn wat er voor heeft gezorgt dat ze niet de naam Black Sabbath 'mogen' gebruiken). Hoe beter je vriendjes terugpikken door eindelijk dat album af te maken wat die andere drie al jaren willen uitbrengen?
Jij hebt persoonlijke toegang tot die wandelgangen? Ik heb dit nieuws al een poosje bijgehouden en ben nergens geruchten van vergevorde opnamen tegengekomen.
De Osbournes zullen zich op het moment inderdaad in hun kloten getrapt voelen en dus wordt er voor de zoveelste keer (nee, niet voor het eerst) weer eens de komst van een nieuw aangekondigd. Houd er ook maar rekening mee dat die tour een Amerika Ozzfest tour betekend. Dit nieuws komt waarschijnlijk ook van Sharon en niet van Ozzy.
pi_43111558
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:08 schreef Djaser het volgende:

[..]

Jij hebt persoonlijke toegang tot die wandelgangen? Ik heb dit nieuws al een poosje bijgehouden en ben nergens geruchten van vergevorde opnamen tegengekomen.
De Osbournes zullen zich op het moment inderdaad in hun kloten getrapt voelen en dus wordt er voor de zoveelste keer (nee, niet voor het eerst) weer eens de komst van een nieuw aangekondigd. Houd er ook maar rekening mee dat die tour een Amerika Ozzfest tour betekend. Dit nieuws komt waarschijnlijk ook van Sharon en niet van Ozzy.
Reken maar van yes dat Iommi al genoeg heeft klaar liggen voor meerdere albums en Geezer (of was 't Bill) heeft een tijdje terug ook al aangegeven het nodige ingespeeld te hebben voor een nieuw album. Zelfs Ozzy schijnt al een paar nummers in te hebben gezongen.

En reken er ook maar op dat de andere drie graag met Ozzy een album uitbrengen en gaan touren. Niet omdat ze Ozzy nou nog zo leuk vinden, maar vooral omdat een album en tour met Ozzy een veelvoud aan dollars opleveren in vergelijking met een album en tour met Dio
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:29:16 #128
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_43112001
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Reken maar van yes dat Iommi al genoeg heeft klaar liggen voor meerdere albums en Geezer (of was 't Bill) heeft een tijdje terug ook al aangegeven het nodige ingespeeld te hebben voor een nieuw album. Zelfs Ozzy schijnt al een paar nummers in te hebben gezongen.

En reken er ook maar op dat de andere drie graag met Ozzy een album uitbrengen en gaan touren. Niet omdat ze Ozzy nou nog zo leuk vinden, maar vooral omdat een album en tour met Ozzy een veelvoud aan dollars opleveren in vergelijking met een album en tour met Dio
Je hebt het nu over de vorige keer dat ze in de studie zaten, zo rond 2002? Het zou me verbazen als ze dat materiaal als nog uit gaan brengen maar het is natuurlijk mogelijk. Belangrijker is dat ze nu dus nergens mee bezig zijn. Geezer en Ozzy willen alle twee geen nieuw album.

En touren zullen ze wel, op Ozzfest want dat levert meer geld op dan een handjevol datums in Europa....
pi_43112002
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
('t zal ook wel weer het Ozzy-kamp geweest zijn wat er voor heeft gezorgt dat ze niet de naam Black Sabbath 'mogen' gebruiken)
De rechten liggen bij Iommi, dus de wandelgangen zeggen dat dat een eigen keuze ipv. juridische verplichting zou zijn.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:37:54 #130
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_43112386
Ik hoor in de wandelgangen altijd aanbiedingen en koffiegepruttel...

Ben ik nou gek?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_43112508
Anyways, zolang Tony Iommi erin zal zitten, en ze de dezelfde stijl gebruiken, dan zal het altijd Sabbath zijn.
Burning bridges gives you so much more
pi_43112519
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:29 schreef Litpho het volgende:

[..]

De rechten liggen bij Iommi, dus de wandelgangen zeggen dat dat een eigen keuze ipv. juridische verplichting zou zijn.
De rechten liggen bij Iommi, maar Ozzy (lees: Sharon) zal wel flink hebben tegengesputtert........of die plannen voor die tour en het album zijn al zo concreet dat ze daarom niet gaan touren onder de naam Black Sabbath.....om verwarring te voorkomen...

[/speculatie]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:43:00 #133
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_43112626
Sinds Ozzy erbij is, regelt Sharon alles van de band. Zij bepaalde de laatste jaren wanneer en of de band weer eens op tour gingen. Ze zal dus wel een flinke vinger in de pap hebben van de rechten van de naam.

Maar ook is Black Sabbath de laatste tien jaar alleen bekend bij het grote publiek met Ozzy. Als Iommi & co opeens met Dio zouden touren, zou het MTV-publiek alleen maar Ozzy verwachten.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_43112653
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:29 schreef Djaser het volgende:

[..]

Je hebt het nu over de vorige keer dat ze in de studie zaten, zo rond 2002? Het zou me verbazen als ze dat materiaal als nog uit gaan brengen maar het is natuurlijk mogelijk. Belangrijker is dat ze nu dus nergens mee bezig zijn. Geezer en Ozzy willen alle twee geen nieuw album.

En touren zullen ze wel, op Ozzfest want dat levert meer geld op dan een handjevol datums in Europa....
Na 2002 zijn er nog een paar sessies geweest iig dus met Iommi en Geezer (of was dat nou Bill? Zal wel niet, want Iommi gebruikt nog liever een drummachine dan Bill). En er zijn een hoop tapes met probeersels heen en weer verzonden tussen iig Ozzy en Iommi (aldus Ozzy).

En sowieso heeft Iommi altijd bergen materiaal achter de hand geloof ik. Die man slaapt volgens mij gewoon nooit...
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_43112774
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:43 schreef Kipman het volgende:
Sinds Ozzy erbij is, regelt Sharon alles van de band. Zij bepaalde de laatste jaren wanneer en of de band weer eens op tour gingen. Ze zal dus wel een flinke vinger in de pap hebben van de rechten van de naam.
Ze heeft zoveel te zeggen omdat Ozzy zorgt voor de uitverkochte zalen/stadions (en dan heeft ze ook nog de Ozzfest troef natuurlijk), zonder Ozzy komt er gewoon minder geld in het laatje, daardoor heeft ze een bepaalde machtspositiie. Qua rechten ligt alles zoals gezegd gewoon bij Iommi.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:57:03 #136
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_43113281
Ach, het zal volgend jaar wel allemaal naar voren komen in diverse interviews. Ik ga beginnen met uitkijken naar de concerten.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_43113630
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De rechten liggen bij Iommi, maar Ozzy (lees: Sharon) zal wel flink hebben tegengesputtert........
Prachtig. Fijn negeren . Het gaat noch haar noch Ozzy aan.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_43117152
Wat dachten jullie van Ian Gillan die gaat touren met Sabbath?
Burning bridges gives you so much more
pi_43117204
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:23 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat dachten jullie van Ian Gillan die gaat touren met Sabbath?
Dat Gillan al jaren geleden had moeten stoppen met zingen. Hij klonk drie jaar terug bijna slechter dan Ozzy.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:26:35 #140
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_43117311


*heeft op vinyl gekocht
:')
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:42:13 #141
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_43117958
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat Gillan al jaren geleden had moeten stoppen met zingen. Hij klonk drie jaar terug bijna slechter dan Ozzy.
Ozzy klonk twee jaar terug op Fields of rock anders best goed. Verder was het een zwaar matig optreden van hem maar ik geloof niet dat hij ooit een goede frontman is geweest. (in tegenstelling wat veel mensen beweren)
pi_43118105
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:42 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ozzy klonk twee jaar terug op Fields of rock anders best goed.
Ja. Voor Ozzy. Ozzy's sterke punt was karakter en overtuigingskracht, niet een geweldige zangstem.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:52:46 #143
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_43118380
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ja. Voor Ozzy. Ozzy's sterke punt was karakter en overtuigingskracht, niet een geweldige zangstem.
Dat karakter en die overtuigingskracht heb ik nou nooit bij hem kunnen ontdekken.
pi_43128013
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat Gillan al jaren geleden had moeten stoppen met zingen. Hij klonk drie jaar terug bijna slechter dan Ozzy.
Gillan had 20 jaar terug al moeten stoppen met zingen, maar toe maar
Burning bridges gives you so much more
pi_43129250
War Pigs
pi_43137332
Dio zei ook al tien jaar dat hij nooit meer terug zou gaan naar Sabbath, zou daar de naamsverandering ook iets mee te maken hebben? hoe dan ook zou ik liever met een album dat Heaven & Hell heet naar de kassa lopen dan met een album dat de letters Black Sabbath draagt, want die naam heeft voor mij zoveel negatieve bijklanken gekregen; wie is in hemelsnaam nu eigenlijk de zanger in de band? Ozzy op MTV. Bestaan ze eigenlijk nog wel? O ze bestaan, maar het lijkt wel een commerciële grap enz. enz.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:47:14 #147
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_43145973
Ian Gillan een slechte zanger geworden? Hij zingt anders prachtig op de laatste cd van Deep Purple.

Maar een tour met Black Sabbath? Ze hebben maar één cd gemaakt, dus dat wordt dan een kort optreden
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_43152324
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef Kipman het volgende:
Ian Gillan een slechte zanger geworden? Hij zingt anders prachtig op de laatste cd van Deep Purple.
Zijn stem is flink achteruit gegaan, vergelijk maar is tussen Mk IIa en Mk VI, en live is hij
Wat ik zelf heb meegemaakt afgelopen zomer.
quote:
Maar een tour met Black Sabbath? Ze hebben maar één cd gemaakt, dus dat wordt dan een kort optreden
Ze deden natuurlijk altijd ook nummers van het hele reportoire, en Gillan heeft ook een keer Smoke On The Water gezongen met Sabbath.
Burning bridges gives you so much more
pi_43152571
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef Kipman het volgende:
Ian Gillan een slechte zanger geworden? Hij zingt anders prachtig op de laatste cd van Deep Purple.
Live houdt dat echt niet meer over. Toegegeven, het is een wonder dat na 30 jaar Child in Time de man überhaupt nog kan praten, maar het was toch wel jammer van een verder prima optreden.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 1 november 2006 @ 23:17:14 #150
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43157232
Laatste keer live (bij Bospop denk ik) viel de stem van Ian behoorlijk tegen. Zijn stem is de afgelopen jaren flink achteruit gegegaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')